|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Hvordan takler man slikt?Svgermor har vært syk i ca 7 år, en snikende sykdom som hun faktisk ikke fikk svaret på før forrige uke. Det har vært snakk om at det muligens er arvelig, mye fordi min eldste sønn tidligere viste tegn på liknende symptomer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan takler man slikt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hvordan takler man slikt?Huff dette høres vanskelig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan takler man slikt?Det finnes ingen fasit. Hverken på om dere skal og må ha visshet eller om dere skal føle sånn eller slik.
![]() |
#5 |
Leser
|
Jeg synes dere er heldige hvis dere greier å leve videre som ingenting har hendt. Selv er jeg usikker på om jeg hadde greid det, jeg har mine tvil om det, for å si det slik.
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan takler man slikt?Om dette er en sykdom som dere ikke merker noe til før den bryter ut, og at en test "bare" vil vise om den ligger der og venter, og at intet kan forebygges, så ville ikke JEG latt meg teste. Jeg ville ikke taklet å gått og ventet.
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan takler man slikt?Dette finnes det ingen fasit på, og dere må kjenne på hva som er riktig for dere.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() |
#9 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Jeg er vant til kriser... Jeg er trent i kriser. Aner ikke om det har noe å si. Samtidig, som jeg skrev, jeg aner ikke om vi skal la dette være en krise eller ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvordan takler man slikt?Jeg tenker i alle fall at dere ikke må føle at dere skal sørge fordi andre forventer det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|