|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk til bryllupsfestHæ? Sikker på at du ikke har misforstått? Ikke lov til å ha svart dress? Ok. Pysjamas. Ev. treningstøy. Så tror ingen at han er selveste brudgommen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Antrekk til bryllupsfestOi. Da hadde man slitt i min husholdning, gitt, for her er det ikke mange mellomting mellom dongeri og mørk dress eller bunad. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Antrekk til bryllupsfestJeg hadde vært truende til å sende mannen i dongeri og en pen skjorte, med en slik kleskode, for å være ærlig. Ikke planer om vi hadde investert i en lys dress, for det hadde aldri blitt brukt senere. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Antrekk til bryllupsfestLys penbukse og mørk jakke, evt omvendt, altså type bukse/jakke som ikke er hel dress. Ellers var nå det en snodig dress code, ja..
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Sv: Antrekk til bryllupsfestVi har nå spurt og han kan bruke mørk dress, det var aller helst hvitt antrekk de ville unngå tydeligvis. Så da var det vel heller formuleringen som var litt snodig for det var flere som hadde spurt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Antrekk til bryllupsfestSelv om de har moderert seg så synes jeg det er sært å lege slike føringer på antrekk. Nå er det jo en uskreven regel at man ikke stiller i hvitt i bryllup, men jeg synes det er sært å skrive det på invitasjonen.
|
|
|
#19 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Antrekk til bryllupsfestDet er jo mange som har grå dress. Hvis det var hvitt man skulle unngå, så kjenner jeg svært få menn som er troendes til å møte opp i hvit dress ala Elvis altså.
|
![]() |
|
|