Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dampgenerator (a.k.a. dampstykejern)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-12, 18:00   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dampgenerator (a.k.a. dampstykejern)

Jeg har fått øynene opp for hvor effektive slike strykejern kan være og vurderer å revurdere mitt strykenektprinsipp. Spesielt nå som jeg kler meg litt penere på jobb hadde det jo vært greit om klærne ikke var så krøllete.

Noen som kan anbefale/avbefale noen dampgeneratorer? Hvilke finesser trenger man? Ser prisen varierer veldig.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 21:19   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dampgenerator (a.k.a. dampstykejern)

Jeg har strykefrie klær, og er veldig fornøyd. Slipper å stryke.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 22:46   #3
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dampgenerator (a.k.a. dampstykejern)

Jeg har sikkert gjentatt meg selv mange ganger, men det er lite som kommer opp mot Tefal Express. Den er verd hver eneste krone. Nå er jeg typen som stryker mye (flere ganger i uken ). Jeg sparer tid, og klærne blir finere. Bunadsskjorte i lin trenger jeg ikke lengre fukte på forhånd, gardiner kan strykes hengende, duker kan strykes i flere lag samtidig.

Sjekk at dampgeneratoren kan etterfylles mens den er i gang, billige varianter må noen ganger slås av og kjøles ned før man kan ha på vann. Det er u t r o l i g irriterende. NB: Jeg sjekket nettopp prisen på Tefal Express, den varierer ganske kraftig fra kjede til kjede.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:02   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dampgenerator (a.k.a. dampstykejern)

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Jeg har sikkert gjentatt meg selv mange ganger, men det er lite som kommer opp mot Tefal Express. Den er verd hver eneste krone. Nå er jeg typen som stryker mye (flere ganger i uken ). Jeg sparer tid, og klærne blir finere. Bunadsskjorte i lin trenger jeg ikke lengre fukte på forhånd, gardiner kan strykes hengende, duker kan strykes i flere lag samtidig.

Sjekk at dampgeneratoren kan etterfylles mens den er i gang, billige varianter må noen ganger slås av og kjøles ned før man kan ha på vann. Det er u t r o l i g irriterende. NB: Jeg sjekket nettopp prisen på Tefal Express, den varierer ganske kraftig fra kjede til kjede.

Takk for tips! Hvor fant du den billigst? Om den er i titusenkroners klasse må jeg nok melde pass.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:04   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dampgenerator (a.k.a. dampstykejern)

Prisjakt.no sier samme pris for Elkjøp, Lefdal og Expert, kr 1855 inkl. frakt. Har du da sånt spesialstativ også, sånn som blåser seg opp?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:05   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dampgenerator (a.k.a. dampstykejern)

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg har strykefrie klær, og er veldig fornøyd. Slipper å stryke.

Jeg har også for det meste strykefrie klær, men mange av de blir mye penere av et kjapt sveip med dampstrykejern.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no