Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger en skjortekjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-12, 20:47   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger en skjortekjole!

Men hvor finner jeg? Svart eller denim, og jeg må kunne prøve i Oslo.

Jeg syns alle har hatt, men når jeg trengte så poff! Ingen i butikkene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 21:45   #2
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger en skjortekjole!

Jeg har kjøpt denne i alle farger utenom hvit, og elsker den. Ser det er feil farge i forhold til det du vil ha, men anbefaler den likevel! http://www.ellos.no/d/Overdeler-Kjol...41od?Nr=323467

Gammel 16-08-12, 22:01   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Monsoon? Eg har ein derifrå, som eg er veldig glad i, men han begynner å bli gammal, så det er ikkje sikkert dei har lenger.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-12, 22:22   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, gajamor, den var fin! Men dessverre ikke i min størrelse.

Gammel 17-08-12, 10:50   #5
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tipset Gajamor. To nye skjortekjoler på vei til meg, en rød og en blå/hvit.

Gammel 17-08-12, 20:22   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fant en sort skjortekjole på Mango i dag, på Storo. Litt innsvingt i livet, men ikke så mye vidde i skjørtet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 20:32   #7
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg så skjortekjoler på Match Rudshøgda i dag.

Gammel 17-08-12, 23:44   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Takk! Mango og match skal sjekkes ut!

Gammel 17-08-12, 23:49   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg har kjøpt denne i alle farger utenom hvit, og elsker den. Ser det er feil farge i forhold til det du vil ha, men anbefaler den likevel! http://www.ellos.no/d/Overdeler-Kjol...41od?Nr=323467

Kan du si noe om størrelsen på disse? Hvordan er den over brystpartiet? Var veldig fin.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 00:35   #10
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Kan du si noe om størrelsen på disse? Hvordan er den over brystpartiet? Var veldig fin.

Jeg måtte opp i størrelse, særlig på den røde. Ser det er flere andre som kommenterer det samme.

Gammel 18-08-12, 06:00   #11
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har også denne, og måtte opp en størrelse i forhold til vanlig.

Gammel 18-08-12, 10:36   #12
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Den var fin! MÅ den strykes?

Gammel 18-08-12, 10:38   #13
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Den var fin! MÅ den strykes?

Det aner jeg ikke, for jeg stryker ingenting. Klær skal være litt krøllete, skal de ikke?

Gammel 18-08-12, 11:14   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et stk blå er på vei til meg. Ca 150 kr etter aktivering av "tilbud på tilbudspris".

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 11:20   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg får ikke noe tilbud på tilbudspris.

Hvor lang er denne kjolen, forresten?

Gammel 18-08-12, 22:28   #16
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg får ikke noe tilbud på tilbudspris.

Hvor lang er denne kjolen, forresten?

Elloskjolen? Jeg har på den røde i dag i str 54, jeg er under 160 høy, og den rekker meg ca midt på leggen.

Gammel 21-08-12, 21:49   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Monsoon, finnes i fargen «navy» også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 21:54   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mango:

(Flere farger)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 10:39   #19
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk Ellos kjolene på onsdag, wooooow for noen kjoler!! Passet perfekt, elsker kjoler med full skjørtevidde.

Gammel 24-08-12, 11:05   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg endte opp med en mørkeblå fra Mango. Elloskjolene ble for lange.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.