Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor mye kunne du betalt for en skikkelig rundvask av huset?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-12, 13:39   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mye kunne du betalt for en skikkelig rundvask av huset?

Bekkenet skrangler og jeg og mannen lurer på om vi skal koste på oss en skikkelig rundvask før babyen kommer. Da mener jeg sånn ta vinduer, lister, flekker på dører/vegger, oppå skap, dra frem komfyr og kjøleskap osv. Vi har rekkehus på ca 110 kvadrat. Noen som har gjort det? Hva har dere betalt? Eller hva hadde dere vært villig til å betale?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 13:51   #2
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye kunne du betalt for en skikkelig rundvask av huset?

Vi har gjort det nylig, men da som flyttevask. Prisen de skulle ha var 1900,- pluss moms uten garanti, 2300 + moms med garanti.
Vi la inn under Oppdrag på Finn. Jeg tror vi fikk minst 10 tilbud.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:03   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye kunne du betalt for en skikkelig rundvask av huset?

Vi har ikke gjort det, men har tenkt på det i forbindelse med flytting siden jeg sannsynligvis er høygravid da. Jeg følger med så jeg kan få en idé om hva det koster. Vi har bare ca. 52 kvm. da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:07   #4
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye kunne du betalt for en skikkelig rundvask av huset?

Jeg har inntrykk av at det er mye billigere i Oslo enn andre steder. Har lagt inn på anbudstorget og tilbudene vi har fått ligger mellom 4-5 tusen.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:12   #5
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye kunne du betalt for en skikkelig rundvask av huset?

Type flyttevask bør jo være bra nok? (bortsett fra at alle tingene deres må få stå, selvfølgelig )
Vi betalte 5000 for flyttevask av 130 kvm stort rekkehus.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:13   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kunne du betalt for en skikkelig rundvask av huset?

Eg fekk 4000 for å flyttevaske huset til ein kollega, då eg var fattig student. Eg brukte tre dagar av vinterferien på oppdraget, ho slapp unna med ein månad mindre i husleige, og i var strålande fornøgde, begge to. Dette er vel 5-6 år sidan.

Vi har bestilt vaskehjelp nå, som vi i alle fall skal ha, til bekkenet mitt er i orden igjen. Ho tar 300 kr/timen inkludert mva. og bruker tre timer på ca. same arealet. På tre timar annakvar veke, rekk ho litt meir enn bare gulvvask, og i løpet av dei første tre gongene, hadde ho vaska alt av skapdører, lister, karmar etc.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no