|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Solheim mener Johannessen bør gåI disse hoderullingstider:
Jeg synes egentlig at dette var et veldig godt forslag. Arne Johannessen står for meg som den største sytepaven i norske fagforeningen og det er på tide å legge inn årene. Jeg synes at han får politiet til å fremstå som en haug med sutrepaver, og således er det jo ikke det spøtt rart at han også er forhandlingsleder for UNIO som - trommevirvel - organiserer lærerne. Det er neppe tilfeldig.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Solheim mener Johannessen bør gåJeg syns alle burde gå jeg. En time hver dag. Det er mulig det ikke blir noe bedre politikk av det, men den blir neppe stort dårligere heller. |
![]() |
![]() |
#5 |
Stiv
|
![]() Sv: Solheim mener Johannessen bør gåOm Arne Johannessen må gå. så kommer det ihvertfall noe godt ut av all hoderullingen som foregår for tiden. Jeg klarer ikke å ta ham alvorlig lenger, han sutrer og klager så fælt.
![]() |
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Solheim mener Johannessen bør gå
Ikkje eg heller, og et vurderte faktisk å bytte fagforening under streiken, fordi eg ikkje synest han kommuniserer det som er viktig for meg (oss lærarar), på ein god måte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Solheim mener Johannessen bør gåMin mening er farget av denne: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#10 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Solheim mener Johannessen bør gåEr det noen som egentlig bryr seg om hva Solheim mener om noe som helst?
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Solheim mener Johannessen bør gå
Altså jeg bryr meg ikke så fælt om det Solheim mener, men i denne saken er jeg enig. Synes han fyren har gått ut på dato for lengst, og nå har de en gylden anledning til å bli kvitt han.
![]() |
|
|