Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva har man på seg i kirken?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 10:08   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har man på seg i kirken?

Til vielse når man bare skal i kirken og ikke ikke er bedt i selskap? Vanlige klær ok (vanlige, men hele hverdagsklær?)

Sist redigert av Karamell : 18-08-12 kl 10:33.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:09   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har man på seg i kirken?

Jeg ville kledd meg ordentlig. Ikke brukt mye tid på å stæsje meg opp, men kledd meg pent.

Gammel 18-08-12, 10:10   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Pent antrekk, bukse, bluse, evt. en hverdagskjole. Jeg ville styrt unna dongeri.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:10   #4
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Ru. Et skjørt jeg bruker til vanlig f.eks og en topp holder fint.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:14   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal gå siden det er kirken i mitt nabolag og det tar meg ca 20 min å gå hver vei. Men det er pent vær, så da går det nok bra med kjole eller skjørt likevel.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:15   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Smart casual eller formell.

Gammel 18-08-12, 10:25   #7
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt vanlige klær. Jeg ville nok unngått de korteste shortsene, crocs og singlet, men en normal bukse og topp funker greit. Folk er stort sett veldig glad for at bekjente kommer og ser vielsen og det forventes ikke at de pynter seg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:28   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Crocs i kirka.

Forresten, jeg har et par høyhælte og nette crocs som ingen ville gjettet var crocs. Jeg bruker dem som tøfler, men det hadde ikke kostet meg en kalori å gått i kirken med dem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:31   #9
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Crocs i kirka.

Forresten, jeg har et par høyhælte og nette crocs som ingen ville gjettet var crocs. Jeg bruker dem som tøfler, men det hadde ikke kostet meg en kalori å gått i kirken med dem.

Jeg har også gått i kirka med crocs, men jeg tenkte litt mer av typen signalgrønne caymans.
På gudstjeneste har jeg kommet i sykkelshorts og singlet, men hadde ikke gjort det i vigsel.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:35   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har også gått i kirka med crocs, men jeg tenkte litt mer av typen signalgrønne caymans.
På gudstjeneste har jeg kommet i sykkelshorts og singlet, men hadde ikke gjort det i vigsel.

Jeg har et par hage-crocs av typen Cayman. Lyseblå, og så [insert-ord-man-ikke-bruker-i-kirken] at det ikke ville ramlet meg inn å gå i dem utenfor hagen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 11:44   #11
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

rene og litt penere klær?

Gammel 18-08-12, 11:47   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I slike tilfeller bruker jeg kle meg enkelt, men pent.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.