|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Jeg skal ikke uttale meg - for da Madonna kom som et brak på 80-tallet, fnyste jeg foraktelig og kalte henne "døgnflue."
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...
he-he...
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Ei venninne av meg skreiv dette på facebook, i forkant av Bieber-konserten som var i våres:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Jonas Alaska og Jarle Bernhoft.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Jeg har så lyst til å skrive Depeche Mode, men de er nok på Krokryggen Gamlehjem innen den tid. Fine fine bandet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Aner ikke. Jeg er for opptatt med å høre på de som var populære for 30-40-50 år siden.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Stiv
|
Og jeg uttalte noe lignende om Snoop Doggy Dog i 1996. Som om han kom til å vare, lizzom.
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...He he, nå fikk jeg artige bilder i hodet av meg sjøl og en haug gamle damer, på aldershjem, gaulende: "her blir det liv, rai rai!"
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Ah, og så kan vi sitte og kikke ut i hagen, mimre og synge: "Beatles spællt aldri så vakkert som vinsjan på kaia..."
![]() |
#13 |
maler
|
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Hmpf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Jeg tipper at Return fortsatt spiller om 20 år hvertfall!
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Jack White.
Jeg tror Miley Cyrus kommer til å bli en ny Allison Krauss. Hun kommer til å gå på en smell og være borte fra rampelyset for å komme tilbake med sår bluegrass. Jeg tror Britney kommer til å forsvinne fra musikkbransjen og bli helseguru i stedet.
![]() |
#18 |
|
Slett ikke umulig med Miley, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Nå er vel de fleste jeg hører på allerede såpass gamle at det er vel tvilsomt at de holder på om 20-30 år. Enkelte av dem er jeg vel redd skal forlate verden ganske tidlig også... (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com)
![]() |
#20 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...Kings of Leon
![]() |
|
|