Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dødninghode på barneklær?!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 08:53   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Dødninghode på barneklær?!

Det er fryktelig mye av det nå?

Både på babyklær, og på klær for litt større jenter og gutter.

Er det noe som pluselig er "hot" nå eller?

Synes ikke det er så nusselig med en rosa babydrakt med dødninghode på jeg .

Just me?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:01   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Det har vært "in" en god stund på voksen- og ungdomsklær
Erfaringsmessig,etter en liten stund, kommer det mye av det samme på barneklær

Syntes personlig ikke det er særlig fint med feks t-skjorter med svære dødningehoder på , men kan godt forstå at treåringer syntes det er litt kult
Er jo samme "bilde" som sjørøverflagget på Den Sorte Dame og Kaptein Sabeltan er jo den store helten til mange små

Dessuten kommer det ofte i kjølevannet av feks Pirates og the Caribbean og lignende filmer

Har en chiffongskjerf med hodeskaller på selv og syntes faktisk det er fint jeg
Passer veldig godt til min sorte Whyred jakke

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:04   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det har vært "in" en god stund på voksen- og ungdomsklær
Erfaringsmessig,etter en liten stund, kommer det mye av det samme på barneklær

Syntes personlig ikke det er særlig fint med feks t-skjorter med svære dødningehoder på , men kan godt forstå at treåringer syntes det er litt kult
Er jo samme "bilde" som sjørøverflagget på Den Sorte Dame og Kaptein Sabeltan er jo den store helten til mange små

Dessuten kommer det ofte i kjølevannet av feks Pirates og the Caribbean og lignende filmer

Har en chiffongskjerf med hodeskaller på selv og syntes faktisk det er fint jeg
Passer veldig godt til min sorte Whyred jakke

Jo, men det er litt forskjell på tenåringer - og voksne, og på barn mellom 0-6 år synes jeg? Så de fine rosa bodyene, men da jeg tok de opp for å se nærmere på de hadde de dødninghode .

Og skulle kjøpe klær til ei jeg er fadder på, som blir 7 år. Hun liker mye sort og hvitt nå, så prøvde å finne noe i den stilen på Lindex. Men 80% var med dødninghode på. Og jeg synes ikke det er så pent jeg da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:12   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Det kommer overhodet ikke på tale å kle på ungene noe med dødningehode på. Det er både stygt og usmakelig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:14   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Skjønner ikke den moten jeg heller. Kommer ikke til å kjøpe.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:19   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg kjøper ikke klær med dødninghode på.


Sist redigert av Filifjonka : 09-04-07 kl 09:24.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:20   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Je kjøper ikke klær med dødninghode på.

Ville du brukt om du fikk i gave?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:22   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg ville ikke brukt det om jeg fikk det i gave.
Da ville jeg ha byttet tror jeg. Synes ikke det er det spor søtt eller sjarmerende.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:24   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Nei, da hadde jeg byttet det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:54   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg skjønner at jeg er domm og annerledes, for jeg synes det er kult.

Jeg elsker også disse babydraktene med djevelhorn og djevelhale på. :satanist:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:57   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skjønner at jeg er domm og annerledes, for jeg synes det er kult.

Jeg elsker også disse babydraktene med djevelhorn og djevelhale på. :satanist:

Du er nok ikke så veldig annerledes ihvertfall, for det selges tydeligvis masse av disse klærne, og det må jo bety at mange liker dem.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:58   #12
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Vi har både luer og skjorter, bukser og sikkert noe annet som jeg har glemt nå med dødingshode på. Det har vi faktisk kjøpt nå i snart 2 år!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 10:01   #13
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Dødninghode som i pirat eller dødninghode som i zombie?

Jeg kunne godt funnet på å kjøpe piratklær til ungene, selv om det måtte være dødninghode på de. Og jeg lurer igjen hvor dere finner "all" de skumle klærne. Hver gang jeg går i vanlige barneavdelinger så ser jeg stort sett helt vanlige, greie klær, kanskje med litt mye teksttrykk på. Men flammer, monstre, dødninghoder og sånt utgjør ikke størstedelen av klærne. :underdriver:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 10:04   #14
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Guttene mine har fått noen sjørøverklær. De er så fornøyde med dem, og synes selv at de er verdens tøffeste med en hodeskalle eller to på seg. Jeg synes ikke det er spesielt fint, men helt greit for små sjørøvere. Helt i orden med litt sjørøveraktige klær for små jenter også forresten. -Er lei av alle prinsessegreiene. Nå har jeg kjøpt hodeskallestoff og skal sy en pirat-mei tai som guttene kan bære dukker og bamser i.

-Men jeg kan ikke skjønne at voksne folk synes det er fint å gå med hodeskaller da.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 10:04   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Dødninghode som i pirat eller dødninghode som i zombie?

Jeg kunne godt funnet på å kjøpe piratklær til ungene, selv om det måtte være dødninghode på de. Og jeg lurer igjen hvor dere finner "all" de skumle klærne. Hver gang jeg går i vanlige barneavdelinger så ser jeg stort sett helt vanlige, greie klær, kanskje med litt mye teksttrykk på. Men flammer, monstre, dødninghoder og sånt utgjør ikke størstedelen av klærne. :underdriver:

Ja, hvor finner dere dem? :Lyst på:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 10:05   #16
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Det er dødningehoder over alt! I rosa på hvite jenteklær og hva vet jeg. Stygt! Stygt! Stygt! Jeg nekter å kjøpe det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 10:06   #17
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er dødningehoder over alt! I rosa på hvite jenteklær og hva vet jeg. Stygt! Stygt! Stygt! Jeg nekter å kjøpe det.

Så la vær da.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 10:06   #18
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Supernova på halvannet har ei lue med hodeskaller på.
Kjøpt av en av foreldrene. Det var ikke meg.

Jeg synes heller ikke det er veldig søtt, men det plager meg lite at hun har ei sånn lue. På den annen side tar jeg den ikke på i enhver anledning, for å si det sånn. Helst på tur i skog og mark.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 10:06   #19
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ville du brukt om du fikk i gave?

Ikke her i huset. Hverken det eller kamuflasjeklær.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 10:07   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg foretrekker dødningehoder fremfor ekle nussepusse bamser og gakkgakker på babyklær.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no