Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sko til å gå i

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-12, 12:13   #1
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sko til å gå i

Jeg fikk endelig ut fingeren og kjøpt meg gode sko (Rebok EasyTone) til å gå i som del av kom i form (og kanskje bli litt tynnere)-prosjektet mitt:

De kjentes veldig gode ut da jeg kjøpte dem, men etter bare en kort times gåtur hadde jeg så vondt under føttene at jeg måtte ta dem av meg og gå barføtt hjem. Det var som om den runde luftputa foran presset opp slik at blodtilførselen stoppet under føttene - de var helt numne da jeg tok de av. Neste tur kommer jeg til å kippe på meg de gode gamle Berkemann-sandalene i stedet.

Kjenner noen igjen et slikt problem og kan foreslå aternative typer sko? (Jeg bør selvfølgelig gå på Løplabbet eller lignende, men det skader jo ikke å spørre FP-orakelet først.)

Gammel 21-08-12, 13:04   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sko til å gå i

Min erfaring er at føttene av og til trenger tilvenning til nye sko. Jeg ville forsøkt å gått litt rundt i skoene hjemme og på korte turer og kjent om de føltes bedre etterhvert

Gammel 21-08-12, 14:28   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Har du prøvd Nike? Jeg sverger til dem og spesielt modellen som heter Lunareclipse. Det er den beste treningsskoen jeg har hatt med bra demping over hele sålen.
Ellers er jo Løplabbet et godt alternativ hvis du har føtter som krangler.
Lykke til med kom-i-form-prosjektet ditt.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 14:36   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Får noen vondt av Ecco?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 17:13   #5
Left
Passiv

Standard

Jeg har også hatt Easytone, og de passet ikke til min fot.
Jeg har nå Asics Nimbus 13, og det er nesten de beste skoene jeg har hatt noen gang tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 18:36   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt disse fra Ecco og de er supergode å gå i. Jeg har tenkt å begynne med det samme som deg. Derfor kjøpte jeg disse.

http://shopeu.ecco.com/no/no/ecco/ul...2774?navId=186

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 22:22   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har også hatt Easytone, og de passet ikke til min fot.
Jeg har nå Asics Nimbus 13, og det er nesten de beste skoene jeg har hatt noen gang tror jeg.

Takk for tips alle, jeg skal få prøvd både disse og ecco. Jeg må bare vente til økonomien tar seg litt opp. Og jeg tror rett og slett ikke jeg orker å prøve rebokene en gang til - det var vondt!

Gammel 26-08-12, 18:38   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Puma sine, de med litt buet såle bak. De er fantastiske å gå med. Lett løping hår også fint, får en fin rulle på foten.
De har de til rundt 800,- kr på XXL.

Gammel 27-08-12, 16:28   #9
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Takk for alle gode tips. Jeg holdt på å bestille eccoskoa på nett, men sambo stoppet meg klokelig og sa at jeg måtte jo prøve først. Og dermed endte jeg opp med noe helt annet etter at jeg traff en hyggelig selger på salg g-sport, nemlig disse, satt ned til 599:

Jeg er litt satt ut av at jeg faktisk har kjøpt meg noe rosa(!), men det går sikkert greit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.