|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva bruker man til olaskjørt?Det kan godt hende at olaskjørt er helt ute for tiden, men det bryr jeg meg ikke stort om. Jeg har mer enn nok med å forsøke å lære meg selv å å kle meg i noe annet enn treningstøy, olabukser og t-skjorter. Ambisjonen er ikke å kle meg etter hva som er in, men å kle meg i noe litt mer feminint og litt mer spennende, uten at det blir for ekstremt i noen retning. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker man til olaskjørt?Jeg har et olaskjørt (som jeg ikke har brukt på lenge når jeg tenker meg om). Til det bruker jeg svart ullstrømpebukse og en svart pologenser - i sånn ullaktig stoff som man kjøper på Cubus eller H&M
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker man til olaskjørt?Alt går! Vanlige topper, eller topper med cardigan over, eller genser.. Med eller uten strømpebukser.. Nå er ikke jeg noe moteguru men husker i fra den tiden at jeg gikk med olaskjørt at alt gikk til. Kan du ha det med jeans kan du ha det med skjørtet...? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva bruker man til olaskjørt?Jeg har også et klokkeformet olaskjørt, og det brukes hele året. Med sandaler og singlet til nå om sommeren, og gjerne støvletter og strikkegenser om vinteren. Jeg har flere ullstrømpebukser fra Pierre Robert, som egner seg fint til skjørt.
|
|
|
|
#7 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hva bruker man til olaskjørt?Olaskjørt kan brukast til det meste. Eg er og plaga med lite støvlettvennlege leggar, men er veldig glad i skolettar. Det er litt meir feminint enn flate skor, og det går veldig fint til tømmerstokkleggar med strømpebukse og skjørt. Eg har fleire par i denne stilen: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker man til olaskjørt?Når det regner går jeg ofte med olaskjørt, tynne/tykke strømpebukser og høye kule gummistøvler. Hvit langermet tskjorte (sånn bestefartrøye) og (stjerne)skjerf er fint til!
|
![]() |
|
|