|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
InneskoEr det crocs som gjelder?
|
|
|
|
#2 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InneskoSer ut som mange bruker crocs hos oss. Minimor har crocs på SFO og sandaler med borrelås på skolen. Hva med type "helsesandaler", altså med god oppbygning og støtte?
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
Sv: InneskoPoden bruker de her enn så lenge |
|
|
|
|
|
#4 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InneskoEldste bruker crocs, men har tidligere brukt Eccosandaler som innesko. Barnehagejenta bruker skinntøfler. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: InneskoTo barnehagebarn, begge bruker filttøfler med litt såle. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemma
|
Sv: InneskoSandaler var jo absolutt ikke dumt, han fikk jo nye i sommer som han kan bruke! At jeg ikke tenkte på det.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: InneskoMin har brukt sandaler på skolen, men stort sett bruker hun ingenting.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: InneskoBegge mine bruker crocs - dvs. lillebror går glatt uten noe, og liker det best. Da er det vel mer riktig å si at begge h a r crocs på skolen. |
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: InneskoHer går det mye i Crocs eller ulike sandaler ser jeg. Dåtten har Crocs, men ikke den tradisjonelle modellen. Han har akkurat fått disse - og de er "stivere" i sålen virker det som, den er også litt slankere enn på vanlige Crocs. Virker gode.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: InneskoEurosko.
|
|
|
#14 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: InneskoI vår barnehage fikk vi infoskriv før barnehagestart hvor det stod så fint at de anbefalte sandaler. Jeg perosnlig synes ikke noe om at de går rundt på harde såler hele dagen. Dessuten må det da være vondt for alle de kommer borti i løpet av dagen, tenk å bli tråkka på av en fot med sko, det gjør virkelig vondt det. Jeg kjøpte myke skinntøfler som viste seg å være for store. Til å ha nå i starten ble det da de sokke-tøflene i skinn fra lindex. Så kom vi i barnehagen med de; absolutt ingen bruker tøfler eller noe som helst, de løper rundt på sokkelesten.
|
![]() |
|
|