Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har satt kona i en 50 %-stilling

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-12, 18:37   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har satt kona i en 50 %-stilling

Faktisk. Jeg fatter ikke at noen kan gå rundt med sånne meninger i dag. Jeg burde ikke bli sjokkert, men jeg gjør det.

Sitat:

Hva med kvinnene, synes de at dette er like greit?

- Det kan jeg ikke svare på, fordi jeg ikke er en kvinne, heldigvis. Men fra mors side så vet jeg at hun har vært fornøyd med å ha det sånn opp igjennom årene. Og jeg prøver å få til dette også for min familie. Jeg har satt kona i en 50 prosent stilling og mer enn det er helt uaktuelt. Hun har et stort ansvar for barn og mann i huset. Da gjelder det å holde fortet som blant annet må stelles bra. Skulle hun hatt full stilling, så måtte vi ha hatt vaskehjelp og sånn, sier Klemetsen.

Han er ikke i tvil om at det går utover samlivet og ekteskapet når kvinner skal gjøre karriere.

- Det er helt klart at det går utover andre ting når damene vil bli karrierekvinner.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10060162

Gammel 23-08-12, 18:40   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stilling

Ikke sjokkert, og for noen kvinner et det tydeligvis helt greit å leve med gammeldagse og utdaterte menn. Godt de finner hverandre da.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 18:44   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så det fine ordet karrierekvinner da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 18:46   #4
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For mange slag mot hodet.

Hvordan vet han at moren var lykkelig med sin livssituasjon? Hvor mange foreldre ville faktisk ha fortalt barna sine dersom de egentlig ønsket seg ut av ekteskapet, men ble for økonomiens skyld?

Og hva er det han ikke klarer som gjør at kona må ha ansvar for ham? Klarer han ikke å kle på seg seg selv eller gå på do?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 18:46   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Puteflaut. "Satt kona i.." ?!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 18:46   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner at det som Stein Erik Hagen (og Ole Klemetsen) sier, interesserer og engasjerer meg null og niks. Rare gubbene.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 18:49   #7
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

De er bare sære og rare - jeg klarer ikke å interessere meg nok til å prøve å forstå hvorfor de klarer å synes noe sånt er greit å si engang.

Gammel 23-08-12, 18:50   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sier også som Sonja. Jeg lo høyt da jeg leste den saken på VG-nett. Er det mulig - hvor lite vett og forstand kan man faktisk ha, liksom?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 18:50   #9
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette kommer definitivt inn under noen som ikke har injurierende kraft. Det faller på sin egen urimelighet.

Men, livet er heldigvis slik innrettet at selv rare, rare menn kan klare å finne noen som er glad i dem og har lyst til å leve sammen med dem. Og det er jo litt hyggelig for sånne stakkars små.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 18:51   #10
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Ja, hva er det for sure oppstøt som kommer fra disse gubbene for tiden?

Denne fra Klemetsen er jo en oppfølger på Stein Erik Hagens kommentar til egen separasjon. Noe om at det var lettere før i tiden da kvinnene var hjemme og stelte huset. Er det tilfeldig at separasjonen og kjøp av en trillion posesupper skjedde samme uke mon tro?

Og nå Jan Eggum med slibrig voldtektspoesi på twitter.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 18:51   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Men det var jo bare en fleip. Hilsen Stein Erik Hagen.

Gammel 23-08-12, 18:52   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stein Erik Hagen er ingen stor komiker. '

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 23-08-12, 18:55   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Og nå Jan Eggum med slibrig voldtektspoesi på twitter.

Jeg leste om Hagen og Klemetsen, og vet ikke jeg skal le eller grine. Hagen sier i det minste at han egentlig ikke mener det. Bare liker å provosere. Morsom som få!

Den med Eggum synes jeg er vanskeligere å svelge. Jeg visste at kona hans befinner seg på en annen planet enn meg, men Eggum befinner seg tydeligvis i et annet univers.

Gammel 23-08-12, 18:57   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

: Jeg så den Eggum-historien nå. Er det mulig?! Skal det være gøy? Samfunnskritisk?

Gammel 23-08-12, 18:58   #15
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har Eggum skrevet?

Gammel 23-08-12, 18:59   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eggum var enda verre, ja. Æsj, æsj, æsj!!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 18:59   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hva har Eggum skrevet?

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10060222

Gammel 23-08-12, 19:00   #18
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eggum burde vore undersøkt for eindel ting...

Gammel 23-08-12, 19:01   #19
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se på Eggum på Twitter. Har det klikket for ham?

Gammel 23-08-12, 19:03   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville nesten trodd det var noen som hadde logget seg inn på hans konto. Har jo sett det ofte på FB, barnslige greier. Og det er jo grovt enten det er han selv eller andre som har skrevet det. Og om det ikke er han selv, hadde han vel sagt det med en gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.