|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har satt kona i en 50 %-stillingFaktisk. Jeg fatter ikke at noen kan gå rundt med sånne meninger i dag. Jeg burde ikke bli sjokkert, men jeg gjør det.
|
|
|
#2 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingIkke sjokkert, og for noen kvinner et det tydeligvis helt greit å leve med gammeldagse og utdaterte menn. Godt de finner hverandre da.
|
|
|
#4 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingFor mange slag mot hodet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingJeg kjenner at det som Stein Erik Hagen (og Ole Klemetsen) sier, interesserer og engasjerer meg null og niks. Rare gubbene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Er frisk!
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingDe er bare sære og rare - jeg klarer ikke å interessere meg nok til å prøve å forstå hvorfor de klarer å synes noe sånt er greit å si engang.
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingJeg sier også som Sonja.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingDette kommer definitivt inn under noen som ikke har injurierende kraft. Det faller på sin egen urimelighet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingJa, hva er det for sure oppstøt som kommer fra disse gubbene for tiden? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingStein Erik Hagen er ingen stor komiker. '
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stilling
Jeg leste om Hagen og Klemetsen, og vet ikke jeg skal le eller grine. Hagen sier i det minste at han egentlig ikke mener det. Bare liker å provosere. Morsom som få!
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stilling:
|
|
|
|
|
#15 |
|
By the Sea
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingHva har Eggum skrevet?
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stilling
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingEggum burde vore undersøkt for eindel ting...
|
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingJeg ville nesten trodd det var noen som hadde logget seg inn på hans konto. Har jo sett det ofte på FB, barnslige greier. Og det er jo grovt enten det er han selv eller andre som har skrevet det. Og om det ikke er han selv, hadde han vel sagt det med en gang.
|
![]() |
|
|