Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini eller noe for oss store damer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-12, 21:06   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Bikini eller noe for oss store damer

Å hjelpes jeg har vært sprø å bestilt sydentur. Dette blir jomfruturen for meg gitt.

Men jeg må jo ha en strandhabbit? Hva da? Jeg må gå å kjøpe, ikke bestille på nett for jeg reiser om en uke.

Noen tips hvor jeg finner bikini for dame med ikke bare stor bak, men en enorm front også.

Gammel 23-08-12, 21:12   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini eller noe for oss store damer

Hvilken str.?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 21:21   #3
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Kappahl xlnt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 21:22   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Hvor bor du da?

Jeg fikk ihvertfall bikini med BH i stor størrelse hos Ebbe Jensen i Oslo. De hadde veldig stort utvalg, så vil tro de har alle størrelser.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 21:25   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvilken str.?

85 I, så itte noe småtterier nei.

Bor på Østlandet. De butikkene jeg vet har store strl her er Change, men har de bikini? Også har det et par kjerringbutikker til, men der koster den minst 1000 kr for en overdel.

Vanlig kjedebutikker har ikke strl min.

Gammel 23-08-12, 21:35   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville forsøkt Change eller andre undertøysforetninger.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 21:43   #7
Cabrel
Aktiv

Cabrel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Change hadde både bikni og badedrakt tidligere i sommer, tror de hadde til og med J cup da jeg var der.

Tror de hadde både ensfargede sorte og røde, og noen med prikker tror jeg.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 21:54   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Takk da springer jeg innom change i morgen å titter. Vist ikke får jeg ta turen til Oslo eller noe. Takk for tips.

Gammel 24-08-12, 17:10   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Snakk om å være superheldig. Fant en kjempefin bikini på halv pris på change.

Gammel 24-08-12, 17:21   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drar du veldig snart?

Det er salg på bravissimo.com og de har din størrelse. Salgsprisen gjør at noen av dem kommer under tollgrensen. Men leveringen tar jo litt tid.

Gammel 24-08-12, 18:06   #11
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Reiser om seks dager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.