|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Å ta tilbake en kattunge etter tre ukerJeg er lei meg (og frustrert).. De som fikk den fineste av de tre kattene våre vil nå gi den bort. Første signalet fikk vi etter to uker, og vi har nå snakket med de tre andre familiene som ville ha den og de har alle fått tak i andre katter. Vi vurderer veldig, veldig sterkt å ta den tilbake selv for å ha den. Den var rolig, men leken. Veldig tillitsfull. En han katt. Mamman bor jo her, er kastrert nå. Etter kattene dro har hun vært seg selv igjen. Mye ute og innom for mat og kos.
![]() |
#3 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerJeg ville prøvd å hentet han hjem.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerHvis dere er sikker på at dere vil beholde ham selv ville jeg hentet ham hjem så fort som mulig.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerJeg hadde også hentet ham selv. Jeg gjorde faktisk det en gang, da jeg skjønte at katten ikke hadde det særlig bra hos de den var hos. Jeg spurte tynt om å få den tilbake og heldigvis sa de ja uten å mukke.
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerJa, det skriker i hele meg At han bor der når de ikke vil ha han.
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre uker
Hvordan reagerte moren på at katten kom hjem? Hadde han vært borte lenge?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerJeg ville tatt ham hjem så fort som mulig. Håper det går fint!
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerHun brydde seg knapt, i grunnen. Det gikk kjempefint.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerJeg ville hentet han hjem igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerÅ beholde mor og sønn er ofte vanskelig, men det kan hende det er lettere når hun er kastrert og de har vært fra hverandre en tid. Jeg tror de husker hverandre, men jeg vet jo egentlig lite om sånt, jeg bare tror instinkter gjør at dyr kjenner igjen sine egne barn etter så kort tid.
![]() |
![]() |
#13 |
can-jur
|
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerHent han hjem, kastrer han på mandag og ta det derfra. Går de ikke godt sammen så kan du jo prøve å gi han videre, går de godt sammen så smelter nok mannen skal du se.
![]() |
![]() |
#14 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerJeg hadde mor og sønn sammen, men de var jo ikke adskilt da. Jeg beholdt han som eneste i kullet. Det gikk ganske så fint. Gamle-katta var litt sur og grinete og han elsket å terge henne, men det gikk jo greit.
![]() |
#15 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerJeg har forresten mor og datter. De er ikke slik at de krøller seg sammen og sover sammen, men de sameksisterer fredelig. Bare man gir forholdet litt tid, vil kattene finne ut av hvordan de vil ha det. Yngstepusen (datteren) her i huset er veldig fysisk nær den adopterte, kastrerte hannkatten vår. De sover sammen, vasker hverandre og er veldig sosiale. Kattemor liker ikke være fysisk nær andre katter, men hun aksepterer at de er der, og kan til og med finne på å dele fang med en av dem av og til.
![]() |
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerJeg tror de husker hverandre, og at det kan gå veldig fint.
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre uker....
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerVi hentet hjem en kattunge pga noe liknende en gang. Det var riktignok en jentepus, men det gikk veldig fint i forhold til mammaen det, og noen uker senere flyttet hun til en familie som ville ha henne.
![]() |
#19 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunger etter tre ukerVi har hatt mor og sønn sammen i 14 år. De var veldig knyttet. Kastrerte begge to. Sønnen døde i fjor. Mor har vi enda.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å ta tilbake en kattunge etter tre ukerVi fikk en kattunge for 3 år siden, og han kjenner fortsatt igjen sin første matmor. Hun er på besøk her en gang eller to i året. Morsomt å se at pus kjenner igjen stemmen hennes, og reagerer på sitt første kallenavn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|