Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Liftgardiner?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-12, 22:49   #1
Estelle
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 18
Estelle har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Liftgardiner?

Jeg skulle veldig gjerne hatt liftgardiner i 115 cm bredde, men jeg klarer ikke å finne det noen steder. :-(
Mannen i huset sier at vi har "standard-vinduer", men da synes jeg det er veldig rart at jeg ikke finner liftgardiner i den str...
115 cm er innvendig i karmen, synes det er finest å ha liftgardinene der. (trooor jeg)
Håper noen har tips å komme med! Jeg er ikke flink til å sy, så værsåsnill og ikke si at jeg må sy selv. ;-)

Estelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 22:52   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liftgardiner??

Princess syr på mål. Da får du det stoffet du selv velger også.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 22:58   #3
Estelle
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 18
Estelle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Liftgardiner?

Takk for svar! Vet du om det er dyrt eller?? :-)

Estelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 23:00   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liftgardiner?

Det er nok dyrere enn sånne ferdiggardiner. Det er en pris per gardin+ stoffet, men husker ikke prisen nå.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 23:05   #5
Estelle
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 18
Estelle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Liftgardiner?

Ok, men da skal jeg undersøke det jeg! Takk for hjelpa!

Estelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 23:11   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liftgardiner?

Jeg har samme problem, og har bestilt ferdig sydde på stoff og stil. Du må innom en av butikkene, og det er litt begrenset utvalg på hvilke stoffer du kan velge, jeg endte med offwhite lin i mine. Pris på søm ligger i prisliste på nettsiden, prisen på stoff kommer i tillegg, og du må kjøpe skinner, men det er endel billigere enn mange andre som syr på bestilling.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-12, 23:24   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liftgardiner?

De aller fleste vinduer er "standard" og det er nok ikke alle gardinprodusenter som følger opp. Det blir mye å lagerføre alt i fem centimeters bredder.
Hansen og Dysvik har faktisk noen i 115 cm.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 09:30   #8
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Liftgardiner?

Vi har det samme problemet, men jeg kjøper de som er 5 cm smalere og syns ikke det gjør så mye at det er 2,5 cm glippe på hver side....

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 10:26   #9
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liftgardiner?

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Vi har det samme problemet, men jeg kjøper de som er 5 cm smalere og syns ikke det gjør så mye at det er 2,5 cm glippe på hver side....

Enig. Kan du ikke låne hjem en liftgardin på 110 cm og prøve? Det skal jo være litt klaring, når den er trukket nesten opp er stoffet foldet og trenger ofte litt plass.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no