Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Leandervugge og uro

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 20:17   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Leandervugge og uro

I en litt stresset time i England kjøpte jeg med meg en kjempefin Tiny Love Uro.


Noen timer etterpå kom jeg må at jeg har jo ikke planer om å bruke sprinkelsengen de første månedene om han trives i vuggen.

Når jeg kom hjem i går kveld hadde mamma kjøpt vugge til meg og i dag har jeg montert den sammen og prøvd å feste uroen på den. men synes det er litt vanskelig siden den ikke er helt hard.

Noen som har forslag til hvordan jeg kan feste denne fine uroen til den fine leandervuggen min?



Det jeg har kommet frem til nå er å feste han i gjennom hullet der hvor tauene er festet og så feste den med ekstra strips til tauet lenger oppe så den ikke faller sidelengs.

Ville vert dumt om jeg ikke kan bruke uroen nesten siden den kostet 40£ og har mange fine funksjoner.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:27   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leandervuge og Uro

Skal du ha lekegrind? I så fall kan du jo feste uroen der, så har barnet noe å se på mens det er våkent.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:29   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leandervuge og Uro

Bygge et slags stativ for montering av uroen som du kan sette ved siden av vuggen?

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:29   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leandervuge og Uro

Brukte uroen på stellebordet jeg .
Funka kjempefint!
Men vet ikke om du får til det heller da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:40   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leandervuge og Uro

Vi har ikke planer om å ha lekegrind i første omgang og på stellebordet får jeg ikke festet den uten et ekstra festeting der og (har Diktdad fra ikea).

Jeg måtte jo en tur ned å fikle litt igjen men det er litt vanskelig å se hvordan den vil henge før jeg har fått krok i taket sånn at jeg får ha tauene akkurat så lange som de skal være. men ser ut til at kanskje en ekstra strips fra der buen på stangen er og i tauet til vuggen kan bli en løsning.

Har jo kjøpt en så fin babygym til å ha i stuen og.. ja jeg gikk amokk

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:42   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leandervugge og uro

Jeg ville ikke festet den på vuggen. Ville heller festet den til noe som stod like ved.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no