Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Kindle døde

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-12, 21:53   #1
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Kindle døde

Så er jeg også solgt til Kindle. Fabelaktig leseopplevelse, knivskarp, rask (nok), enkel. Masse pensumlitteratur konvertert og lastet inn, klar til å lese på toget i dag morges.

Men nei. 'Your Kindle needs repair', kunne den meddele. Og sånn er det med den saken, ikke noe hard reset og lure knappetriks her. Potensielt kjedelig, siden den er kjøpt på Ebay og sendt via venninne i USA, no paperwork attached.

Men jeg ringte nå Amazon likevel, jeg, siden jeg hadde registrert den på Amazonkontoen min (i går ). En halv time og tre usedvanlig hyggelige kundebehandlere senere er nå en ny på vei fra USA - moms og tollbehandlingsgebyr betalt, og gratis returlabel bare å skrive ut og klistre på den gamle.

Da går det an.

Gammel 27-08-12, 22:17   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle døde

Da går det an. Good for you.

Gammel 27-08-12, 22:26   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har super service, jeg fikk god hjelp da min gikk til streik.

Gammel 27-08-12, 22:27   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amazon, ass. Min favorittsupport.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 19:49   #5
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Kongen er død, leve kongen! Fiks ferdig levert på døra i dag (og jeg ringte inn dødsannonsen mandag kveld) - helt ny, og den hadde til og med fullt batteri.

Nærmeste UPS-dropoff for retur av den gamle er på Youngstorget, men jeg fikk et innfall og sendte en sms til UPS-duden som ringte før levering. Han er i traktene her i morgen også, så da kommer han like godt innom og henter pakka.

2 nye Kindle er bestilt og på vei fra USA - her skal alle som gidder å lese få.

Gammel 30-08-12, 20:14   #6
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tøft!

Gammel 30-08-12, 20:41   #7
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Eg vil og ha ein kindle. Håper nissen kan lesa ønskene mine her inne

Gammel 30-08-12, 20:58   #8
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Kongen er død, leve kongen! Fiks ferdig levert på døra i dag (og jeg ringte inn dødsannonsen mandag kveld) - helt ny, og den hadde til og med fullt batteri.

Nærmeste UPS-dropoff for retur av den gamle er på Youngstorget, men jeg fikk et innfall og sendte en sms til UPS-duden som ringte før levering. Han er i traktene her i morgen også, så da kommer han like godt innom og henter pakka.

2 nye Kindle er bestilt og på vei fra USA - her skal alle som gidder å lese få.

Du får begynne som Kindle-pusher. Jeg trenger en, så om du skal bestille igjen, så si gjerne ifra

Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 09:49   #9
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Amazon, ass. Min favorittsupport.

Eneste gangen jeg har vært borti supporten deres var en gang for noen år siden hvor jeg hadde bestilt noen nerdebøker og i stedet fikk en diger og glossy lærebok om kloakkdesign som egentlig skulle ha gått til en adressat i Spania. Var ikke noe problem, de ba meg bare sende tilbake den feilsendte boka, refunderte portoen for det uten å mukke (norsk porto for en stor bok til utlandet -> grisedyrt), og re-sendte samtidig det jeg egentlig skulle ha hatt. Grei butikk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.