|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Denne kjenner jeg blir litt vanskelig å forklare!
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Dette leste jeg noe om i D2 eller A-magasinet eller noe sånt. At enkelte ser farger, former osv når de ser for seg tall, uker og år, mens noen ikke gjør det. Jeg tror det sto noe om prosentandel av oss som gjør det også. Har vi ikke hatt en tråd om dette tidligere?
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Der ja:
![]() |
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Og googler du synestesi så ser du mer om det.
![]() |
![]() |
#5 |
-Holy macaroni-
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Her er mitt:
![]() |
#6 |
-Holy macaroni-
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?
Det er det som er så kjipt ang å komme inn på et forum som har vært noen år.. Alt er diskutert
![]() |
#7 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Her går det mer i sikksakkmønster, etter dags- og månedsformen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Uken er en rett linje som starter med mandag.
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
Jeg tenker nesten det samme, bare at for meg starter klokken (dvs januar) på tolv.
![]() |
#10 |
-Holy macaroni-
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Dette med året er rundt tenker jeg at i bhg og skolen var det jo en sirkel som var oppdelt i 4 deler med farger. Kanskje dette er festet seg litt?
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Nei, men jeg teller i terningform. Av og til dunker jeg til og med ørlite på hodet i samme mønster som på terningen. *gal*
![]() |
#12 |
-Holy macaroni-
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?vet ikke om desember er øverst fordi jeg har bursdag?
![]() |
#13 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Dette har jeg og søsknene mine diskutert flere ganger også. Og jeg kan ikke skjønne at de ikke forstår at jeg har rett! Jeg ser det heeelt klart inni hodet mitt hvordan det er og kan lett tegne det. Året er rundt du liksom... Pøh, det begynner jo her borte på min høyre side og beveger seg foran meg og framover på en måte :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Året er en oppned U, og starter nederst til høyre i august, og slutter i juli. Antagelig inspirert av syklusen i skoleåret eller noe sånt. Man sliter seg opp mot desmber, og bikker akkurat nyttår, før det endelig blir nedoverbakke igjen, og man går veien tilbake til de gode årstidene, uten snø og med sol og varme. Sist redigert av Dronningen : 28-08-12 kl 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Nei, jeg er ikke skrudd sammen på den måten. Jeg ser ikke noe i noe som helst mønster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Her er dagene på en linje, som går litt nedover i begynnelsen av uka, for så å krabbe oppover mot helga, og knekke litt ned igjen når neste mandag kommer.
![]() |
![]() |
#19 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Eg har aldri tenkt på dette. Men eg trur eg er på klokkeform, med sommaren nederst. Men "året" går motsatt veg av klokka, slik at januar er til venstre for toppen og desember er til høgre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Nei, ikke noe mønster på uken eller året. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|