Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noe å henge nøkler på

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-12, 13:02   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Noe å henge nøkler på

Jeg har et Ställ skoskap i gangen som jeg tenkte jeg skulle feste noe for å henge nøklene på/i.
Men hva?
Vi har jo ikke all verdens med nøkler mener jeg, så trenger ikke store greiene. Noen som har tips til meg?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 13:07   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Jeg lette lenge etter noe greit å henge nøklene på i ganga, knagger og hvasomhelst, men endte med et nøkkelskap fra home interior. Som jeg ikke klarer å linke til
Søk på home interior nøkkelskap, så ser du det (mitt er hvitt med hjerter på)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 13:13   #3
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Vi har to slike:


Festes med dobbelsidig tape.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 13:17   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Ja de så jeg Mirmell og syns de var litt søte. Jeg har som sagt ikke all verden med nøkler

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 13:22   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Vi har to slike:


Festes med dobbelsidig tape.

Det er berre så jækla irriterende når ungane rote vekk nøkkelen med fuglen på og en har et tomt fuglebur hengende på veggen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 13:27   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Må nøklene festes til fulgen som sitter "fast" i huset?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 13:58   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Må nøklene festes til fulgen som sitter "fast" i huset?

Fuglen heng ikkje fast, men det er den nøkkelen henge i så når en er heime skal da fugl og nøkkel inn i buret sitt. Når barn har rota bort nøkkel som heng fast i fugl blir det tomt bur.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 14:04   #8
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Må nøklene festes til fulgen som sitter "fast" i huset?

Ja, fuglen er nøkkelknippet. Tidligere slang det nøkler overalt her, men nå henger de alltid i huset sitt når de ikke er i bruk.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 14:05   #9
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Ser den ja. Er vel kanskje mer kjipt med nøkkel borte enn fugl borte da.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 14:15   #10
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Hva med et kult smykketre for å henge nøkler på? :enkel:

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 14:23   #11
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Har ikke plass oppå skapet til noe som er høyt. Henger et bilde der nemlig.
Dessuten ser jeg for meg at det kommer til å gå å gulvet litt for mange ganger.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 14:41   #12
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Hvor er det fuglehuset kjøpt?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 15:57   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noe å henge nøkler på

Jeg har kjøpt litt pene kroker på interiørbutikk, to kroker på et oppheng om du skjønner hva jeg mener. Ellers går det å bruke magnetlist fra f.eks Ikea.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no