|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Innendørs treningssko/joggesko str. 38 med borrelåsJeg kjøpte innesko med borrelås til nabojenta i forrige uke, på Skoby. De var i str. 34 og gikk også lenger opp. Merket var Adidas.
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innendørs treningssko/joggesko str. 38 med borrelås |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Innendørs treningssko/joggesko str. 38 med borrelåsjeg har lett på hjemmesidene til adidas men finner ingen borrelåssko der, så åpenbart er det noe jeg ikke har forstått - for jeg fant da vitterligen noen på brandos da jeg lette der, dog gikk de ikke opp i str. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Innendørs treningssko/joggesko str. 38 med borrelås
:juble: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Innendørs treningssko/joggesko str. 38 med borrelåsFinner du ikke med borrelås, så kan løsningen være å kjøpe knytesko. Kjøp skolisser som ikke behøver å knytes, sånne strikkaktige lisser. Kjøpte det sist jeg kjøpte joggesko til storebror, for så ikke for meg at han ever kom til å lære seg å knyte. |
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Innendørs treningssko/joggesko str. 38 med borrelåsJeg tror nok vi kommer til å slite litt med lisser og knytting på lengre sikt også, men jeg kjøpte sånne man bruker når man løper triatlon og skal kjippe av og på seg skoen - slike som er temmelig strikkete men med en slags strammeanordning så de blir helt riktig-ish allikevel, i tillegg til sånn spiral-strikk-greier. Bare for å ha prøvd det meste. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innendørs treningssko/joggesko str. 38 med borrelåsJeg har kjøpt både på Skoby og Skoringen.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Innendørs treningssko/joggesko str. 38 med borrelås
Det var sånne jeg tenkte på. Får håpe du finner gode sko. |
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innendørs treningssko/joggesko str. 38 med borrelåsMin bror som også sliter veldig med knytning begynte å brukke denne typen når han vokste ut av borrelås for noen år siden. De strammes godt på men man slipper å knyte. |
|
|
|
![]() |
|
|