|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Vogndilemma igjen ...Uff, jeg klarer ikke velge vogn... Hadde kjøpt en emmaljunga scooter, men vi får ikke pose under bøylen til han så den har jeg mest sannsynlig fått solgt videre. Vurderte å bare ha en vogn, men det er altfor tungvint å ta den med fra barnehagen hver dag, tilfelle han skal være hjemme å sove dagen etter. Må ha noe rimelig og tenkte gubben skal få ordne det de nærmeste dagene da han skal ut og kjøre en god del rundt. Nå har jeg sett på en hauck traxx, men likte ikke målene jeg fikk på den, selv om hun påstod den var lang: 63 cm fra sete til toppen av rygg, det er jo bittelite? P&T som jeg sammenlikner med, siden vi har den og han sover fint i den, er 95-98 cm et sted. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Vogndilemma igjen ...
Det hadde vi inntil i våres og den ble altfor kort. Jeg vet det finnes litt større simovogner, men det er ingen i nærheten og jeg vil ikke ha det en gang til |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogndilemma igjen ...Hva med å få tak i en brukt babyjogger (enten elite eller mini kommer jo ann på hvor stor vogn du er villig til å ha) eller TFK? Disse har langt rygg. GT har veldig kort rygg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogndilemma igjen ...Babyjogger er fantastiske! Vi har en city mini og den SOV 4 åringen oppi i sommer. hun sov en time og måtte da vekkes (hun sover aldri i vogn!!). Elsker at den er stor, lett og legges sammen på 1. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogndilemma igjen ...City Minien er stor ja, det var den siste vogna/trilla vi brukte til eldste, han var da 3,5 år gammel. Da hadde han enda god plass. Og det er jo som du sier grei plass i EW Sky, det har jeg hatt/har til begge ungene, og storebror hadde god plass der helt til vi solgte den, da han var tre år gammel. Men senest i sommerferien sov han i den nye EW Skyen da han ble trøtt på byvandring. Beina hang over bøylen, men han sov som en baby |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Vogndilemma igjen ...Babyjogger og tfk er lange i ryggen
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Vogndilemma igjen ...Nå er jeg sikkert dum, men hvorfor kan du ikke bare ta av bøylen? Det gjør jeg på vinteren når Voksi-posen skal oppi vogna.
|
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Vogndilemma igjen ...
Det går desverre ikke ann å ta av bøylen på scooter...
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Vogndilemma igjen ...Aha. Jeg ønsket meg en, men da gjør jeg visst ikke det likevel.
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Vogndilemma igjen ...Ja hadde det vært så enkelt |
|
|