|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Danser du?Jeg har alltid vært glad i å danse, men 25 år med ekstrem overvekt gjorde det praktisk nesten helt umulig å danse noe særlig. Det ble for tungt. Nå er vekten noenlunde normal og jeg har virkelig fått sansen for å danse igjen. Jeg har gått et par swingkurs før og danser også litt gammeldans. Vi er mange i venneflokken som er glad i denne typen dans og det danses så ofte som mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Danser du?Jeg liker å danse, men er ikke flink. Mannen er veldig flink til å danse, mye flinkere enn meg. Å danse sammen er ikke så lett. Da må vi bytte "kjønn" slik at jeg danser mann og han kvinne. Han er kortere enn meg og jeg har veldig lange armer, mens han har korte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Danser du?Nei.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Danser du?Nei jeg danser ikke. Danset masse da jeg var yngre, nå blir det nærmeste jeg kommer i aerobicsalen. Er rett og slett aldri i en situasjon hvor det er noen som danser lenger.
![]() |
#5 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Danser du?Har slitt med samme problemet som deg i mange år, overvekten har satt en effektiv stopper for dansegleden. Danset meget aktivt swing og gammeldans i årene fra jeg var 12-20, og skulle gjerne fortsatt, men en mann som ikke danser fjerner til en stor grad muligheten til å gjøre det ofte også i tillegg til nevnte overvekt.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Danser du?Åh, jeg lærte svaret på denne av Mavis. |
![]() |
![]() |
#7 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Danser du?Jeg danser ikke, rett og slett fordi jeg ikke tørr. Tørr ikke lære meg å danse en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Danser du?
Hehe, den tror jeg at jeg skal adoptere neste gang noen maser om å bli med å danse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Danser du?Jeg har danset irsk set dance. (Altså, ikke hva folk, totalt misforstått, kaller "Riverdance" - som er et show og ikke en dansestil.
![]() |
#13 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Danser du?Jeg danser, elsker å danse, og sier ja takk til alle som byr meg opp, og elsker at vi har et utested i byen som det passer perfekt å danse swing.
![]() |
#14 |
Peppy!
|
Jeg er heller i baren med dere enn på dansegulvet, men helst holder jeg meg hjemme. :kjedeligst: Jeg danset i bryllupet til min beste venninne, for å være grei og støtte opp for at hun skulle ha det gøy. Det er det største offer jeg har gjort for et vennskap noensinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Danser du?Ja jeg elsker å danse. Danset også konkurransedans som tenåring/ungdom men måtte til slutt velge mellom friidrett og dans. Dessverre er det svært sjeldent (Flere år i mellom) at sjansen byr seg slik at jeg får danset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Danser du?Bare når jeg bikker over en viss promille. Jeg liker egentlig å danse, faktisk.
![]() |
#18 |
One of These Days
|
![]() Sv: Danser du?Jeg liker å danse! Danset hip hop i mine yngre dager, knirk, og har vært tatt salsakurs, lindy hop-kurs og swing-kurs. Ikke for at jeg husker spesielt annet enn grunntrinnene i noe av det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2009
Irsk dans i en eller annen variant har vi faktisk forsøkt å få i gang et kurs i her, men foreløpig har vi ikke funnet noen som kan instruere oss og som gidder å komme hit, men jeg håper det lykkes snart. Det ser morsomt ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Danser du?Jeg elsker å danse, og er helt motsatt av Inagh. Jeg har koordineringsevne som en død frosk, så alt som krever koordinasjon funker s v æ r t dårlig. Aerobic? I don't think so! |
![]() |
![]() |
|
|