|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bamix Gordon Ramsay stavmikser - erfaringer?Ser Flust har denne på tilbud: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Bamix Gordon Ramsay stavmikser - erfaringer?Jeg hadde lyst på denne men kjøpte en fra invite i stedet.
![]() |
#3 |
anglofil
![]() Sv: Bamix Gordon Ramsay stavmikser - erfaringer?
Akkurat samme konklusjon jeg kom frem til *øver på å være fornuftig* |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Bamix Gordon Ramsay stavmikser - erfaringer?Jeg har en Bamix. Mest bruker jeg den til å jevne supper og sauser, altså stavmikser rett i kjelen.
![]() |
#5 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Bamix Gordon Ramsay stavmikser - erfaringer?vi har også KA blender, men synes stavmikser er supert til å jevne supper og sauser rett i kjelen. Jeg ville ikke vært uten stavmikser. Vi har en biligsak, det sitter litt langt inne å kjøpe en bamix ja. Selv om den har stått på ønskelista et år nå.
![]() |
![]() |
#6 |
anglofil
![]() Sv: Bamix Gordon Ramsay stavmikser - erfaringer?Jeg har også en billig stavmikser jeg bruker til supper. Men suppen blir jo ikke "pisket" og får ikke den flotte kremkonsistensen den får når jeg gidder bruke KitchenAid blenderen (ja, jeg er lat. Og jeg vil ha dyr og flott stavmikser for jeg gidder ikke orket med å dra frem KA og vaske den etterpå ... MEN, det er bare latskap åf cårse .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Bamix Gordon Ramsay stavmikser - erfaringer?Jeg derimot valgte å være råååååflott en crazy høstdag for et par år siden, og kjøpte Bamix, selv om jeg har en KA blender.. (Kilde: youtube.com) Nei; hvis jeg skulle gifte meg med en kjøkkendings, hadde det blitt Bamixen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Bamix Gordon Ramsay stavmikser - erfaringer?Me want!!
![]() |
|
|