|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trappen er problemet ja ...En mann i midten av 20-årene ble alvorlig skadet da han syklet ned en trapp og landet på hodet lørdag kveld. Mannen hadde ikke hjelm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Ja, de der trappene som kommer løpende ut i veien er forferdelige!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Dette er noe av det merkeligste jeg har lest på lenge. Sperre av trappa fordi dumme folk sykler ned den?
Eh. Javel?
![]() |
![]() |
#5 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Jeg leste den linken etterpå, men skjønte ikke alt.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trappen er problemet ja....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
![]() Sv: Trappen er problemet ja....hehehe, jaja.. godt man har noe å skylde på da. For mennesker som gjør dumme ting kan det i hvert fall ikke være |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Helt klart. Denne må sperres av! Umiddelbart! Og de ansvarlige må få SVI!
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Jeg synes det er mye viktigere å finne ut av om denne personen er en helt vanlig gutt eller ikke.
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Men om han ikke var det, burde trappen da fjernes? Fordi folk potensielt kan finne på å gjøre ting i den som man ikke skal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Hvis han ikke var vanlig, er det jo ikke så viktig. Vanlige folk er viktigere enn uvanlige folk, med mindre de er uvanlige på en bra måte da. Det er derfor dette er så viktig å finne ut av. Før vi gjør noe forhastet.
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Jeg mener da at man ikke skal måtte behøve å gjøre noe som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Jeg foreslår amerikansk løsning her. Merke trappen med "denne trappen skal kun gås i. Sykling på eget ansvar". Problem solved.
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Gutten var ikke en "vanlig" gutt, men en som kom til Norge for å være litt daredevil. Dessverre så endte denne saken ganske tragisk med at han omkom.
![]() |
#15 |
Librocubicularist
|
Folk, ass... Eg held og ein knapp på Darwin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Saken er fra juli. Mener å huske at mannen var utøver i en eller annen sykkeltriksesport, så helt vanlig gutt på sykkel kan man vel ikke si at han var. Derimot burde han visst enda bedre at det ikke er så smart å sette utfor en trapp på sykkel uten hjelm.
![]() |
#17 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Trappen er problemet ja....Veldig leit at mennesker omkommer på grunn av overmot og dumskap, men å fjerne alle trapper ville vel vært litt i overkant hysterisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|