Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor får man faxet i Oslo?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 13:19   #1
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Hvor får man faxet i Oslo?

Når man ikke kan faxe hjemmerfra eller fra jobb, er det noen som vet et sted i Oslo som faxer for deg?

Posten har jeg prøvd...

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 13:21   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor får man faxeti Oslo?

Bensinstasjon, bokhandel, butikk ell.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 13:30   #3
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Bare jeg som er uheldig med hvor jeg spør da....eller kanskje jeg ikke spør pent nok

Gammel 10-04-07, 13:30   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje banken?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 13:51   #5
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Høgskole eller universitet.

Gammel 10-04-07, 13:57   #6
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Ingen kopisenter som har faxetjeneste mon tro?

Gammel 10-04-07, 14:29   #7
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En del av internettkafeene i sentrum og på Grønland kan sende fax.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 15:05   #8
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

En del av internettkafeene i sentrum og på Grønland kan sende fax.

Spørs om jeg satser på det i morgen da.

Gammel 10-04-07, 23:19   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får man faxet i Oslo?

Jeg fikk faxet på den lokale Rimi butikken

Gammel 10-04-07, 23:21   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Allkopi!

Gammel 10-04-07, 23:26   #11
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Allkopi!

Det var det navnet som surret i bakhodet, men jeg bruker visst en elendig søkemotor.

Gammel 10-04-07, 23:27   #12
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Biblioteket? Politiet?

Gammel 10-04-07, 23:33   #13
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Biblioteket? Politiet?

Mulig jeg kan belemre Deichman.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.