|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
tankefull
|
God kveldsmat for en person?Mannen er borte, og jeg har lyst på noe godt til kvelds. Jeg vet bare ikke hva jeg vil ha. Gjerne varmmat. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God kveldsmat for en person?Siden jeg er elendig på matlaging ville jeg valgt en sånn liten pizza ristorante. Akkurat passe til bare meg.
|
|
|
#4 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God kveldsmat for en person?Jeg hadde bestilt sushi.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: God kveldsmat for en person?Hadde bestilt noe.
|
|
|
|
#6 |
|
tankefull
|
Sv: God kveldsmat for en person?Vi bor på landet, så det er dårlig med steder å bestille mat, ellers hadde jeg gjort det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidsklemma
|
Sv: God kveldsmat for en person?Jeg skal lage meg wraps med kremost naturelle, kylling/kalkun pålegg, salat, tomat og agurk.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God kveldsmat for en person?Salat med basis av grønnsaker du liker, dryss over litt nøtter/kjerner (f.eks. type salatblanding), litt fetaost og soltørkede tomater over. Stek en kyllingfilet eller laksefilet som skjæres i biter og legges på toppen. Dressing av olivenolje og balsamicodressing helles over.
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God kveldsmat for en person?Jeg er veldig glad i tomat og mozarella skåret i skiver, med revet basilikum, salt og pepper og olivenolje over.
|
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: God kveldsmat for en person?Nachos. Eller salat med spekeskinke, nøtter og brie. Evt en sanwich med noe godt. Eller bakt potet.
|
|
|
#12 |
|
Snikende Ullteppe
Sv: God kveldsmat for en person?Jeg lager alltid salat når jeg er alene og så fråtser jeg i alt det som Mannen ikke liker i salaten. Som feta, oliven og så videre.
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: God kveldsmat for en person?Da hadde jeg laget meg en pastasalat med grønn pesto. Det er det nemlig ingen av de andre som er veldig glad i. Og eventuelle rester kommer nok godt med i morgen.
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God kveldsmat for en person?Jeg ville laget wraps med kylling og salat, eller wok. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: God kveldsmat for en person?Hvis det er ting du er glad i som resten av familien ikke spiser hadde jeg først og fremst gått for det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: God kveldsmat for en person?Salmalaks som sashimi, pluss et par gode oster og baguette eller focaccia til dessert. Litt vin. Åh, alenekveld
|
|
|
#19 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: God kveldsmat for en person?Sushi, krabbe eller reker.
|
|
|
#20 |
|
Ute av drift
Sv: God kveldsmat for en person?Jeg ville muligens tatt en Fjordland-porsjon med fiskeboller.
|
![]() |
|
|