|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lydbok-med bok til barnEr på jakt etter lydbøker på cd som har bok som følger med slik at hun kan sitte og bla i boken mens cden er på. Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Finner bare lydbøker på cd uten bok jeg.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: lydbok-med bok til barnFaktaserien til goboken er sånn. Ellers, hvis du har ipad er det ganske mange bøker der som virker på den måten, man ser boksiden mens lydboken spiller.
|
|
|
#3 |
|
Sv: Lydbok-med bok til barnHar nå meldt henne inn i en godbokserie, den med Disney lydbøker+bok. Snuppa her har så veldig lyst til å se på bilder mens lydboka er på så å laste ned går ikke (ikke har jeg ipad heller :P). Takk for tips! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Lydbok-med bok til barnMin erfaring er at ein nesten må leita litt rundt. Det hender eg snubler over lydbok + bok, men det er ikkje ofte.
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lydbok-med bok til barnJeg har sett slike på Obs hvertfall. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Lydbok-med bok til barnPå obs av alle steder? Hm det må sjekkes på neste bytur! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lydbok-med bok til barnSkulle til å tipse deg og Disneyserien til godboken. Den koser 1.klassingen min seg med.
|
![]() |
|
|