|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
![]() Oppskrift på tikka masalaEr det noen her inne som har oppskrift på god tikki massala som er lagd helt fra bunnen av |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hei damer og kanskje noen menn og hva vet jegJeg liker oppskriften på Trines matblogg: http://trinesmatblogg.no/2011/10/07/...ala-med-raita/
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
![]() Sv: Hei damer og kanskje noen menn og hva vet jeg
Takk den skal jeg jammen prøve |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hei damer og kanskje noen menn og hva vet jeg
Det er vel samme oppskriften.
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på tikka masalaDette var knallgodt. Jeg lagde det på lørdag og var skikkelig stolt av meg selv med helt selvlaget.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Oppskrift på tikka masala
Så bra! Tikka masala er i ferd med å bli en favoritt her. Jeg serverte det til middagsgjester for første gang på onsdag, og det gikk veldig bra. Da laget jeg sausen klar en stund før, og bare ga den et oppkok, og stekte kyllingen rett før gjestene kom, mens jeg hadde naan til avkjøling. Og så hadde vi oppskårne gulrøtter, agurk, tomater, paprika og rødløk til. Egentlig veldig enkelt!
![]() |
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Oppskrift på tikka masalaLager dere nan selv da? Og mangochutney, kjøper man det ferdig?
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Oppskrift på tikka masalaJeg laget naan selv, ja. Jeg lager dem ganske små, og steker tre og tre på brett. Det tar jo bare noen minutter, så det tar ikke så lang tid å lage en stabel.
![]() |
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Oppskrift på tikka masalaJeg økte sausmengden litt for vi er så glade i saus. Mer fløte, og brukte litt creme fresh også.
![]() |
#11 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på tikka masalaDet så veldig godt ut ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Oppskrift på tikka masalaJeg lagde også denne i går, med alt tilbehør. Ble godt, men kunne vært litt sterkere og hatt litt mer smak. Jeg angret også på at jeg ikke lagde naanbrødene selv, for jeg liker ikke de ferdigkjøpte egentlig. Men alt i alt en god middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|