|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetVi er raske her på jobben når vi bare får ut fingeren. Det blir skjørt på oss.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetAlba-sko kan være både kule og gode. Har dere vernesko fordi dere oppholder dere steder der dere MÅ ha det hele dagen? Eller er det fordi det på en måte hører til arbeidsantrekket?
![]() |
#5 |
Skinner
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtet
Vi oppsøker steder hvor vi må ha det, men størstedelen av dagen må vi det ikke.
![]() |
#6 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetI hvilke jobber trenger en et slikt arbeidsskjørt? Nysgjerrig...
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetMan trenger jo ikke arbeidsskjørt. Men om man jobber med saker der det er anleggsklær og vernehjelm som gjelder, kan skjørtet være en kul greie.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetHvis det finnes slike med vernetå ville jeg hatt dem. Siden dere oppsøker steder med krav om verneutstyr, vil jeg tro Doc Martens ikke duger.
![]() |
#10 |
Skinner
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetDet er krav om verneutstyr, ja, så det må være godkjente sko. Skjørtet er mest en greie, det er ikke alltid man trenger arbeidsbukser - vi trenger rett og slett et litt feminint innslag i "arbeidsuniformen". Bæret oppsummerte det hele fint.
![]() |
#11 |
Skinner
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetDette løser jo alt.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetStilig! Men veldig bra vernesko, er det jo ikke. Men hvis kravet er vernetå, så er jo alt gulle godt.
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetJeg har DMs med vernetå altså. Ganske sikker. De står dog hos Svigermor så jeg kan ikke sjekke at det faktisk er DMs. De er kjøpt fra et sånt jobbklærfirma i England for hundre år siden, så det er jo ikke sikkert de lages fortsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Skinner
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetJeg har funnet DM med vernetå i USA også, så jo, de lages fortsatt.
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetDet finnes dr martens med vernetå. De er så tunge at jeg fikk nesten betennelse i leggen av å gå med dem...
![]() |
#16 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetJeg har hatt DM med vernetåd i min tid. De fungerer, for å si det slik. En kamerat av min far presterte nemlig å rygge bilen sin over ene foten min - heldigvis hadde jeg støvlene mine på, det gjorde ikke vondt et øyeblikk.
![]() |
#17 |
heimføing
|
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetDere vet at håndverkerkilten leveres i herrestørrelser, ja? Hvis dere saver str 36 og sånn, så heter det vel mer 44 tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetDet er ganske strenge krav til verneutstyr i Norge.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags spinnoff: (Verne)sko til dette skjørtetDenne matcher sømmene i skjørtet. :viktig: Med vernetupp i stål, og alt! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|