|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Tips til et fint hotell på fjellet?Jeg lurer på å ta en tur til et-eller-annet fjell på østlandet i høstferien. Er det noen som har tips til et hotell med litt ålreit standard? Sist jeg var på høyfjellshotell var det, eh, ikke så imponerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tips til et fint hotell på fjellet?Skarsnuten på Hemsedal, eller det nye på Fagerås-siden i Trysil? Begge i Trysil, for så vidt. Eller det store, flotte på Norefjell.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til et fint hotell på fjellet?Altså, er det noen preferanser med tanke på sted? Eller er det hotellet og fasilitetene som er viktigst? God mat feks?
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til et fint hotell på fjellet?Norefjell er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tips til et fint hotell på fjellet?Harahorn er for så vidt vakkert, men veldig bonderomantisk, og helt uten spa og den slags. Mener jeg. I samme sjangeren har man jo også Kleivstua, som har fordelen av å være bare 40 min unna.
![]() |
#9 |
trøtt
|
![]() Sv: Tips til et fint hotell på fjellet?Dette kanskje? http://www.tuddal.no/
![]() |
|
|