|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Vintersko - hvilke?
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Vintersko - hvilke?Den som tier samtykker? |
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko - hvilke?Vet ikke om noen av dem, da kjøper jeg gjerne ikke. Selv om jeg har tenkt å prøve Bundgaard i år, men har lest at de er gode. Hva slags merke er de nederste?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Vintersko - hvilke?De heter Eskimo. Selges hos brandos.no. De øverste har jeg jo hørt om, og hatt joggesko av, men aldri forsøkt vintersko før. De koster 499,- og det er jo nesten det halve av Viking som vi har pleid å kjøpe før. |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko - hvilke?De øverste har vi prøvd, de var absolutt ikke vanntette. Egnet seg kun til helt tørre vinterdager, selv da ble de fuktige inni. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Vintersko - hvilke?Jeg kan prøve meg på et par da, for så mye kan de da ikke ha forandret seg vel allium? Min minste har også innleggssåler, og det er han som skal ha sko. |
|
|
|
#7 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko - hvilke?Jeg lurer på hvordan du ser at det er en eller anneb membran? Står det noen plass? :myser: Jeg vil tro at om de var vanntette så ville det vært et godt salgsargument og at de dermed trolig hadde brukt det i produktinformasjonen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
prokrastinator
Sv: Vintersko - hvilke?...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 19:17. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Vintersko - hvilke?
Jeg så det på den lille lappen på siden, og det kom sikkert litt bedre frem på Brandos sine sider, for der er det mange flere bilder av skoene. |
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vintersko - hvilke?XXL har gode priser på Viking gore tex, så jeg ville kanskje heller satset på det siden jeg vet det er kvalitet. Jeg kjøpte et par der i dag til 499 (men det var str 27, de større koster mer). De må dessverre byttes da de ble for smale, men jeg antar jeg finner andre til omtrent lik pris.
|
|
|
#11 |
|
En anelse distre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko - hvilke?Aha, se der jah. Nei, da kan det selvsagt hende de har en membran. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko - hvilke?Eldste hadde Kangaroos joggesko som reservejoggesko i sommer, og de var helt på høyde med joggeskoene fra Viking han hadde som hovedsko. Vinterskoene vet jeg ingenting om. |
|
|
|
![]() |
|
|