|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skappelgenser - med litt annet garnKunne tenke meg en god slengepå genser men liker ikke så godt alpakka.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skappelgenser - med litt annet garnNja... Skeptisk. Det er glatt og vil sannsynligvis sige enda mer enn originalgarnet.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Skappelgenser - med litt annet garnJeg vil påstå det er for tungt og glatt.
![]() |
#4 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skappelgenser - med litt annet garnOk, da bruker jeg ikke det
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skappelgenser - med litt annet garnSøsteren min er heller ikke glad i ren alpakka, hun strikket den i Drops Alpakka Bouclé og Arwetta classic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Skappelgenser - med litt annet garnEnig med de over, akkurat den merinoullen vil nok sige veldig og bli tung (siger pga måten den er spunnet på).
![]() |
|
|