|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?Junior er ikke så veldig opptatt av bøker, men jeg har lyst til å få han mer interessert. Lurer derfor på om noen har tips til noe som fenger til en gutt på 4,5? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?Guttene mine elsker Ruffen!
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?Det er mange av billedbøkene som har kommet i store samlebøker. Der er det ikke så mange bilder, så det blir mer som høytlesning. F.eks. Mamma Mø eller Gubben og katten.
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?Ruffen, mamma mø, Albert Åberg. Pulverheksa liker min 4.5 åring veldig godt. I tillegg er jo den der muldvarpboka der han ble bæsjet på hodet en slager.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?Historien om den store pæra (eller noe i den gata) fenget veldig her.
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?
![]() |
#8 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?Gubben og Katten, Karsten & Petra, Alvin Pang, Vesle Bjørn og Vesle Tiger, Bukkene Bruse på badeland, Albert Åberg og Emil i Lønneberget er blant de mest leste her i huset.
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?For gutten min er Tambar, Lillesøster, Lille Prinsesse og Karsten&Petra favoritter |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?Renberg sine barnebøker har vært veldig populære, spesielt den første:
![]() |
#14 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg lese høyt for junior på 4,5?Gubben og katten, Lillesøster-bøkene, Albert Åberg og Ruffen.
![]() |
|
|