|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Analyserer du samtaler i etterkant?For å ta et eksempel.
|
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Åjada. Praten går som oftest. Og etterpå kan jeg fort ramse opp et par ting som kunne vært sagt annerledes, noe jeg glemte å kommentere, eller like gjerne hvorfor i alle huleste jeg måtte spørre og grave om akkurat det. :klaske:
|
|
|
#6 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Nei, overhode ikke.
|
|
|
#7 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Oh yes
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Hele tiden. Jeg kan ligge å gruble til langt utpå morgenkvisten. Om det kommer av at jeg ofte snakker før hjernen i det hele tatt har startet å funke, det vites ikke.
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?
Jeg er også bare kritisk til meg selv, og tenker ikke over om andre sier for mye/ikke kommenterer etc ..
|
|
|
|
#10 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Ja, jeg er fæl sånn. Kan gi meg selv mental juling for mange små dumme ting jeg sier. I tillegg overanalyserer jeg oppførselen min og. Jeg er ganske slitsom å holde ut med for meg selv, burde hatt en pauseknapp. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Tenker kanskje ikke så mye over det jeg har sagt, mer over det andre sa, og hva de egentlig mente med det. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Nei, veldig sjelden. Kanskje hvis jeg treffer noen som jeg har et litt anstrengt forhold til, f.eks ekser og slikt, da kan jeg tenke "Uff, hvorfor sa jeg det/sa jeg ikke det" i etterkant. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Noen ganger analyserer jeg masse. Andre ganger innser jeg etter lang lang tid at en eller annen har prøvd å si meg noe. |
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg har ekstremt god hukommelse og spiller på en måte inn samtaler når de er noe mer enn vanlig småprat og så kan jeg analysere hva motparten sa mellom linjene.
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?
Jeg blir så glad når jeg leser at det er flere av oss. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Det har jeg heldigvis klart å slutte med, var fæl til det før. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Ja. Altfor mye. Sist redigert av Éowyn : 22-09-12 kl 21:09. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Ja, men det er litt opp og ned hvor mye. Det er ganske mye når jeg er litt psykisk på bærtur.
|
|
|
#20 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Prøver å la være
|
![]() |
|
|