Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jammen! (idiotiske legekontor)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 11:43   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammen! (idiotiske legekontor)

Jeg var på MR en stund før påske, og tenkte at i dag! I dag var legen min tilbake fra påskeferie, og jeg kunne få svar.

Ringer i dag tidlig for å få vite når hun har telefontid, joda, det var fra 11:30 til 12:00
Er det noe direktenr.? Neida, bare ring hit til sentralbordet.

Når jeg nå ringer får jeg høre: "Vi har stengt for lunsj, vennligst ring tilbake etter 12:30."

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:46   #2
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jammen! (idiotiske legekontor)

Så irriterende!

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:47   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Om sentralbordnummeret slutter med 00, prøv å ringe 01, 02 osv. Ofte har legene disse numrene. Kommer du til en annen lege enn din, eller en annen ansatt vedlegekontoret, så spill overrasket og si du er blitt satt over feil. At du skal snakke med XX (legen din), og be vedkommende sette deg over dit. Det har funket for meg mang en gang, når jeg har blitt fed up av endeløs telefonkø og dustete svarere.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 12:02   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Been there, done that. Skikkelig irriterende, og totalt uprofesjonelt av sentralborddamen.

Gammel 11-04-07, 12:05   #5
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Min dypeste medfølelse!

Gammel 11-04-07, 12:52   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg fått kontakt med damen ved telefonen som leste opp svaret til meg med en interessant stotrende uttale på latinen.

Og fått beskjed om å ringe tilbake på fredag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:15   #7
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Om sentralbordnummeret slutter med 00, prøv å ringe 01, 02 osv. Ofte har legene disse numrene. Kommer du til en annen lege enn din, eller en annen ansatt vedlegekontoret, så spill overrasket og si du er blitt satt over feil. At du skal snakke med XX (legen din), og be vedkommende sette deg over dit. Det har funket for meg mang en gang, når jeg har blitt fed up av endeløs telefonkø og dustete svarere.

Funker.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:39   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg var på MR en stund før påske, og tenkte at i dag! I dag var legen min tilbake fra påskeferie, og jeg kunne få svar.

Ringer i dag tidlig for å få vite når hun har telefontid, joda, det var fra 11:30 til 12:00
Er det noe direktenr.? Neida, bare ring hit til sentralbordet.

Når jeg nå ringer får jeg høre: "Vi har stengt for lunsj, vennligst ring tilbake etter 12:30."

Dritsmart! Ingen plagsomme telefoner i telefontiden, masse tid til å surfe på nett. Kan du egentlig klandre henne? :undre:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.