|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Jammen! (idiotiske legekontor)Jeg var på MR en stund før påske, og tenkte at i dag! I dag var legen min tilbake fra påskeferie, og jeg kunne få svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jammen! (idiotiske legekontor)Så irriterende! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jammen! (idiotiske legekontor)Om sentralbordnummeret slutter med 00, prøv å ringe 01, 02 osv. Ofte har legene disse numrene. Kommer du til en annen lege enn din, eller en annen ansatt vedlegekontoret, så spill overrasket og si du er blitt satt over feil. At du skal snakke med XX (legen din), og be vedkommende sette deg over dit. Det har funket for meg mang en gang, når jeg har blitt fed up av endeløs telefonkø og dustete svarere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Jammen! (idiotiske legekontor)Been there, done that. Skikkelig irriterende, og totalt uprofesjonelt av sentralborddamen.
![]() |
#5 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jammen! (idiotiske legekontor)Min dypeste medfølelse!
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Jammen! (idiotiske legekontor)Da har jeg fått kontakt med damen ved telefonen som leste opp svaret til meg med en interessant stotrende uttale på latinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Jammen! (idiotiske legekontor)
Funker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Jammen! (idiotiske legekontor)
Dritsmart! Ingen plagsomme telefoner i telefontiden, masse tid til å surfe på nett. Kan du egentlig klandre henne? :undre:
![]() |
|
|