Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Didriksons, størrelser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-12, 16:25   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Didriksons, størrelser?

Jeg vurderer å kjøpe en Didriksons parka, enten Lindsay eller Veronica. Hvordan er de i størrelsen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 17:19   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Didriksons, størrelser?

Vet ikke hvilken type Didrikson jeg har (mer sånn regnkåpe, kanskje) men jeg bruker en størrelse mindre enn normalt for jakker i den. Synes den er romslig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 17:24   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stor i størrelsen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 17:41   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min Didrikson-parka (som ikke er en av de du nevner) er stor i størrelsen, synes jeg. Jeg er vel en 38, og måtte ha S.

Gammel 23-09-12, 17:47   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, kanskje jeg må ha M da.

Gammel 23-09-12, 17:55   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 40. Den er temmelig romslig, og jeg bruker ikke noe mindre til vanlig.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 18:05   #7
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Jeg har Lindsey og kunne egentlig velge mellom 36 og 38. Valgte 38 for kåpen satt fint, selv om den ble litt romslig. Greit å ha litt plass til tykk genser under på de kaldeste dagene. Jeg bruker vanligvis str 38/M.

Gammel 23-09-12, 21:37   #8
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Som andre har svart; Romslig i str.

Jeg er 34/xs. Har 34 i Didrikson. Da har jeg god plass til ullgenser under.
I tillegg er den faktisk lang nok i armene(men bare akkurat).

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-12, 23:12   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har 40 i den, og bruker mer mot 42 ellers.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 08:09   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har den som er regnjakke, den går til knærne. Synes den er stor i str.
Jeg er str.38, hater ettersittende klær. og har M. Da har jeg plass til en tjukk fleecejakke inni og det må jeg ha.

Gammel 24-09-12, 14:21   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg har bestemt meg for Lindsey i størrelse 40, i den grønnbeige fargen. Fant en butikk så jeg fikk prøvd den, men der hadde de bare sort, hvit og blå. 38 så litt nettere ut, men jeg er en frysepinn og vil ha plass til mye under. Syns også den virket litt kortere i 38.

Damen i butikken var litt rar, hun prøvde å argumentere for den blå, ved å si at de antagelig var en grunn til at de ikke hadde tatt inn den grønne. Hun spurte om jeg hadde sett den i virkeligheten, og insinuerte at den måtte være stygg siden de ikke hadde tatt den inn. Jaja. Det er nå den jeg vil ha.

Gammel 24-09-12, 14:26   #12
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har to Didrikssons jakker, der den ene er romslig, men ikke mer enn jeg må ha den om jeg skal få noe under. Den andre er nesten knapp. Begge er i 42, og jeg er en generell 42.

Gammel 24-09-12, 14:29   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stor i størrelsen, ja. Min Didriksonparka er i str. 40 og jeg vil si den er en 42.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.