|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Hvilket av disse hotellene i Bergen?Vi har landet på at det blir langhelg i Bergen for meg og mannen i november, og har sjekket hotellpriser, og ser at Coops hotelldeal er billigst. Men hvilket hotell er best?
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilket av disse hotellene i Bergen?Bristol er mest sentralt. Marin ligger ved Bryggen og er kanskje det stiligste. Ingen av dem er usentralt da, for bysentrum er jo rimelig kompakt. Når kommer du?
|
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilket av disse hotellene i Bergen?Da må vi få til en liten date selv om sjølvaste mannen er med?
|
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilket av disse hotellene i Bergen?Jeg bestilte coop-tilbud på Best Western Hordaheimen en gang, og det var den jæveligste hotellopplevelsen noen sinne. Totalt innrøyka rom som var like hyggelig som en gammel fengselscelle. Så ut til at siste oppussing var på femtitallet. Med ravende dritings folk gjennom gangene jevnt. Avbestilte resten av ferien der, og tok inn et annet sted.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket av disse hotellene i Bergen?Jeg har bodd på Rosenkrantz, og det var hvertfall veldig ok. Ingenting negativt, så vidt jeg kan huske. Rolig beliggenhet, selv om det er sentralt.
|
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilket av disse hotellene i Bergen?Oj, jeg har visst bodd på Rosenkrantz også. Det er litt enklere enn Marin, men jeg og hun jeg reiste med var fornøyd. Lurer på om vi fikk gratis oppgradert rom, til superior. Noen meter mer usentralt enn Marin, og noe lavere standard.
|
![]() |
|
|