|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Leasing av bil privat - noen med erfaring?Jeg snuser på denne: https://www.privatlease.no/Familiebi...i-i40-Automat/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Har ikke sjekket linken og har egentlig ikke peiling.
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?http://www.skotvedt.no/nye-biler/hyundai/ix35.html |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Alfaen ble leaset bort før jeg fikk sett nærmere på den, og så har jeg vel etterhvert innsett at jeg bør tenke fornuftig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?
Er det pris uten startinnskudd? Bare synes det virket ganske dyrt i ut.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Jeg har bedt om tilbud på en ix35 nå, 4WD, diesel, 25 tusen i året. Så får vi se. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Jeg leaset en BMW 316 i 3 år. Leverte den nå i juni.
|
|
|
#11 |
|
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Hvis det ikke er noe spesielt, så skal det jo være "normal slitasje". Jeg sitter med inntrykk her av at de fleste aktørene virkelig er på jakt etter det ene og det andre etter hvert nå, for å kunne sende regning. Det holder vist å ha noen som kunde én gang....
|
|
|
#12 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Mrc, vi fikk beskjed at enhver ripe av større størrelse enn det børstene i bilvasken gir, utløser ekstraregning.
|
|
|
#13 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Jeg har fått den ned ved å fikse mye av det seøv. Det siste de kikker på nå er noen ytterst få steinsprut på panseret, som jeg sa var normal slitasje etter tre vintre.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Når vi leverte inn vår leasingbil fikk vi ikke noe ekstraregning. Vi fikk beskjed om at det var nedfelt et sted hva som var beregnet som normal slitasje. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Mannen har leaset firmebil. Vi har enda tilgode å ikke få en kjemperegning etter avtaleprioden er over, det vil si, firmaet hans dekker jo dette, men likevel. Men det var faktisk endel han måtte krangle på, som var for dårlig dokumentert fra selskapets side. De ga seg på det, men likevel ble det sist en 18 000-ish kroner. Bittesmå sprutskader på undersiden av støtfanger og helt normal slitasje etter tre år. Jeg vil bare advare, det finnes sikkert snille selskaper, men det vet man vel egentlig ikke før etterpå. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Leasing av bil privat - noen med erfaring?Mao - Plastidip e.l. utenpå lakken kan være en god investering...... Altså folie over den originale lakken. Koster ikke all verden.
|
![]() |
|
|