|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn der overprisa lue med kaninduskI dag kom det opp i gangen. Eldste ønsker seg sånn lue. Husker det ble diskutert her i fjor. Jeg svarte vi fikk se. Hun har både jul og bursdag i anmarsj, og jeg ser jo at enkelte ting er populære. Men hva heter sånne luer? Jeg fant noe som heter Catya. Er det det? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskForsiktig med hva du har lovet nå for koster ikke den innpå 1000 kroner?
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskEller du kan få noen her inne til å strikke nesten identiske. En flink strikker vil gjøre jobben på noen få timer, og slike dusker selger de på min garnbutikk i hvert fall.
|
|
|
|
#4 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskPå www.miinto.no har de pelsduskluene fra Catya til kr 899,- (Catya er i 100% merinoull med dusk i kaninpels) Sist redigert av Liljekonvall : 25-09-12 kl 10:56. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskMamma har visst strikka en sånn, og jeg måtte le da hun fortalte at selve dusken kosta bortimot 500 kroner.
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskAllium har strikka en - og jeg har også strikka de, har bare ikke fått ut fingeren for å skaffe dusk foreløpig. De ble kjempefine synes jeg.
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sånn der overprisa lue med kanindusk
150, tror jeg den jeg kjøpte kostet.
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskEr det noen som vet hvor man kan finne oppskrifta på den lua som dama har på i linken fra strikkenett? Den med alpakkadusk? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskFin lue, tror kanskje jeg skal strikke en sånn med juksepelsdusk - mine unger har ikke ekte pels på hodet. Absolutt ikke. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskMamma strikket to sånne til meg. Dusken har påsydd stor trykknapp, samme har luene. Ergo kan jeg bytte farge på luene uten å måtte bruke masse penger på mange dusker
|
|
|
|
#11 |
|
WF: BNBE
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskLitt nedover på denne sida ligger det ute oppskrift: http://www.sandnesgarn.no/-gratisopp...91005dff16c0/1
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskGnuri, tror det er denne :http://www.dustorealpakka.com/filesh...ka_11-2011.pdf |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskTusen takk
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskTusen takk for tips, men jeg tror ikke det er den.På den lua på bildet på strikkenett er rillene på skrå
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskHannamoren- tror ikke den oppskrifta du la ut er riktig heller, for den har glattstrikk over brettekanten.... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskDet er denne jeg har lyst på: http://www.strikkenett.no/produkt/sj...er/alpakkadusk |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskJeg så på den der Catya saken. Hun belager seg uansett på at er det noe dyrere enn vanlig, betaler hun noe selv. De får en del penger i julegave/bursdag, da familien bor langt unna, og en del synes det er vanskelig å vite hva de skal kjøpe. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskIngen her i huset får klær med ekte pels, om det er aldri så mye kanin! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn der overprisa lue med kaninduskJeg strikker etter en oppskrift fra strikkeriet. Strikker den litt lengre enn oppskriften, tror jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|