Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sånn der overprisa lue med kanindusk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 10:21   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn der overprisa lue med kanindusk

I dag kom det opp i gangen. Eldste ønsker seg sånn lue. Husker det ble diskutert her i fjor. Jeg svarte vi fikk se. Hun har både jul og bursdag i anmarsj, og jeg ser jo at enkelte ting er populære. Men hva heter sånne luer? Jeg fant noe som heter Catya. Er det det?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:39   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn der overprisa lue med kanindusk

Forsiktig med hva du har lovet nå for koster ikke den innpå 1000 kroner? HUsker det var noe styr med en jente i klassen og merkeklær og da kom det frem at den var veldig dyr..

Den selges helt sikkert på sånne litt finere klesbutikker som har dyre merker, som Parajumpers og sånt.

Gammel 25-09-12, 10:41   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller du kan få noen her inne til å strikke nesten identiske. En flink strikker vil gjøre jobben på noen få timer, og slike dusker selger de på min garnbutikk i hvert fall.

For den koster visst 1000 kroner når man kjøper rett merke.

Gammel 25-09-12, 10:46   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

www.miinto.no har de pelsduskluene fra Catya til kr 899,- (Catya er i 100% merinoull med dusk i kaninpels)

Eller denne fra HPI til kr 690,- (finnes i flere farger - ,HPI er 50% akryl og 50% ull og dusk av rev).

.

Sist redigert av Liljekonvall : 25-09-12 kl 10:56.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:47   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mamma har visst strikka en sånn, og jeg måtte le da hun fortalte at selve dusken kosta bortimot 500 kroner. Da hadde jeg heller kjøpt en ferdig strikka for å si det sånn.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:49   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Allium har strikka en - og jeg har også strikka de, har bare ikke fått ut fingeren for å skaffe dusk foreløpig. De ble kjempefine synes jeg.

Gammel 25-09-12, 10:50   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Mamma har visst strikka en sånn, og jeg måtte le da hun fortalte at selve dusken kosta bortimot 500 kroner. Da hadde jeg heller kjøpt en ferdig strikka for å si det sånn.

150, tror jeg den jeg kjøpte kostet.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:53   #8
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Er det noen som vet hvor man kan finne oppskrifta på den lua som dama har på i linken fra strikkenett? Den med alpakkadusk?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:57   #9
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Fin lue, tror kanskje jeg skal strikke en sånn med juksepelsdusk - mine unger har ikke ekte pels på hodet. Absolutt ikke.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 10:57   #10
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Mamma strikket to sånne til meg. Dusken har påsydd stor trykknapp, samme har luene. Ergo kan jeg bytte farge på luene uten å måtte bruke masse penger på mange dusker

Gammel 25-09-12, 11:01   #11
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Litt nedover på denne sida ligger det ute oppskrift: http://www.sandnesgarn.no/-gratisopp...91005dff16c0/1

Jeg har strikket den til Snuppa, hun liker den veldig godt.

Gammel 25-09-12, 11:01   #12
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gnuri, tror det er denne :http://www.dustorealpakka.com/filesh...ka_11-2011.pdf

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 11:03   #13
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk tror jeg skal få K til å strikke til de to små og muligens til N også i julegave

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Gnuri, tror det er denne :http://www.dustorealpakka.com/filesh...ka_11-2011.pdf

Gammel 25-09-12, 11:05   #14
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Tusen takk for tips, men jeg tror ikke det er den.På den lua på bildet på strikkenett er rillene på skrå

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Litt nedover på denne sida ligger det ute oppskrift: http://www.sandnesgarn.no/-gratisopp...91005dff16c0/1

Jeg har strikket den til Snuppa, hun liker den veldig godt.

Gammel 25-09-12, 11:13   #15
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Hannamoren- tror ikke den oppskrifta du la ut er riktig heller, for den har glattstrikk over brettekanten....

Gammel 25-09-12, 11:13   #16
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Det er denne jeg har lyst på: http://www.strikkenett.no/produkt/sj...er/alpakkadusk

Gammel 25-09-12, 11:30   #17
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så på den der Catya saken. Hun belager seg uansett på at er det noe dyrere enn vanlig, betaler hun noe selv. De får en del penger i julegave/bursdag, da familien bor langt unna, og en del synes det er vanskelig å vite hva de skal kjøpe.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 12:17   #18
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Ingen her i huset får klær med ekte pels, om det er aldri så mye kanin!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 12:36   #19
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg strikker etter en oppskrift fra strikkeriet. Strikker den litt lengre enn oppskriften, tror jeg.
http://www.strikkeriet.no/wp-content...d-pelsdusk.pdf

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 12:38   #20
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så glad for alt jeg ikke vet om. Spurter ut av denne tråden.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.