Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tusen sko, men ingen å bruke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 21:33   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Tusen sko, men ingen å bruke

Åh, jeg er så frustrert! Jeg har mange skopar, sikkert 20-30, men jeg finner ikke et eneste par som passert til dongriskjørt (er det ut med dongriskjørt, egentlig? Med tights?) eller til en litt røff kjole med en litt røff strømpebukse. Jeg er litt rund (str 44) og synes alt ser rart ut på meg. Jeg har tjukke legger så høye støvletter passer ikke heller. Og med lave sko blir leggene gigantiske og anklene så spinkle. Og lave sko til røffe kjoler eller dongriskjørt?

Hva slags sko bruker FP til sånne klær?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 21:38   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusen sko men ingen å bruke

Skoletter? Jeg synes for øvrig ikke det gjør noe med støvletter selv om man har tykke legger. For å si det slik, jeg har aldri sett noen som har for tykke legger til støvletter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 21:41   #3
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Man får aldri nok sko. :løsningsorientert:

Gammel 25-09-12, 21:48   #4
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

:ikke så mye til hjelp:

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 22:09   #5
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Converse.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 22:24   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

(er det ut med dongriskjørt, egentlig? Med tights?)

Siden du spør; ja. Men det er mye bedre med en fargerik strømpebukse.

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Converse.

Eller ballerinasko.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 22:30   #7
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Ballerinasko er ikke fint. Converse? Er jeg ikke for gammel til det, da? (Over 40 år.) Jeg tenkte kanskje på noen lave snørestøvler, er det aktuelt?

Og det er ikke det at jeg synes jeg har for tjukke legger til at støvletter ser fint ut - det er det at jeg ikke finner støvletter som passer! Og sånne Duoboots orker jeg ikke ta sjansen på. Lave, flate støvletter? Noen tips?

Gammel 25-09-12, 22:33   #8
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Man blir ikke for gammel for Converse. Forumet har talt for lenge siden:
http://www.foreldreportalen.no/forum...converse+alder

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 22:43   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med høyhælte pennyloafers? Det er kult til fargede strømpiser og dongeriskjørt i A-fasong.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 23:02   #10
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skoletter? Jeg synes for øvrig ikke det gjør noe med støvletter selv om man har tykke legger. For å si det slik, jeg har aldri sett noen som har for tykke legger til støvletter.

Kom på besøk til meg!

Gammel 25-09-12, 23:03   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duoboots.

Gammel 25-09-12, 23:11   #12
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Amen!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 23:25   #13
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Duoboots.

Det er de hvor man kan bestille ekstra leggvidde, sant? No can do, for tykke! Egentlig bare den ene leggen, for det er enorm forskjell på dem, men likevel. Jeg har virkelig enorme legger. Eller, legg da.

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 25-09-12 kl 23:33.
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 23:32   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Mange par? 20-30?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 23:48   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dr. Martens er det du trenger.

Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 23:52   #16
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg lurte på det, ja.

Gammel 26-09-12, 00:53   #17
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg bruker Doc's til de antrekkene du beskriver i HI

Gammel 26-09-12, 08:14   #18
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tusen sko, men ingen å bruke

Jeg prøvde disse i plomme hos Bianco. Jeg er kort med kraftige legger, og de gjorde underverk for leggene av en eller annen merkelig grunn. De var til og med gode på foten:

Gammel 26-09-12, 08:51   #19
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner heller ingen fine sko til skjørt og kjoler. Kikket og kikket i går, men så ingenting jeg likte. Jeg syns ikke ankelboots passer til leggene mine når jeg har skjørt på. Jeg har ganske krafige legger og det er en del av kroppen jeg ikke er helt venn med. Sko og støvletter er bedre siden de ikke fremhever formen på leggen på samme måte.

Forøvrig så har jeg alltid et olaskjørt i skapet som brukes jevnt. Man får alltid kjøpt det (jeg bytter ut mine når de blir slitt) og selv om det kanskje ikke er aller mest moderne for sesongen så blir det aldri helt feil heller. Syns jeg. Veldig praktisk plagg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 08:53   #20
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg prøvde disse i plomme hos Bianco. Jeg er kort med kraftige legger, og de gjorde underverk for leggene av en eller annen merkelig grunn. De var til og med gode på foten:

ooo, nice!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.