Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Roma-tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-12, 12:56   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Roma-tips

Mannen og jeg skal til Roma uten barn. Jeg vet om de største attraksjonene, men vil gjerne ha tips til hva man bør få med seg av store og små ting.

Jeg tar gjerne imot restaurantanbefalinger også.

Gammel 27-09-12, 22:50   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roma-tips

..............

Gammel 28-09-12, 01:25   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Lunsj på Canova Tadolini(rett ved ved Piazza del Popolo) og middag på
L´Angoletto(rett ved Pantheon).

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 02:56   #4
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal ikke komme med konkrete tips, for jeg husker ikke navn på noen steder, men jeg anbefaler Roma på det varmeste.

Jeg og mannen var der på bryllupsreise i 2008, og det er den mest fantastiske turen ever. For en by!!

Vi bodde midt i sentrum og hadde gangavstand til alle de store severdighetene. Ut over det så bare gikk vi rundt på måfå, og det var verdt det. For Roma er en by som byr på overraskelser rundt hvert gatehjørne. Man går langs et kjedelig kvartal, runder et hjørne og der dukker det opp ett eller annet som bare er så fantastisk flott. Det være seg restauranter, severdigheter eller hva du nå måtte tenke deg til.

Vi gikk helst sikkert glipp av mye, men du verden så mye vi fikk med oss. Absolutt en by jeg skal tilbake til!!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 07:58   #5
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi liker å spise på små, uformelle restauranter rundt piazzaene. Som regel god mat og underholdende og sitte å se på livet. Ellers så har vi vært veldig fornøyde med takterrassen her: http://www.laterrazzadelleden.com/en/
Det er imidlertid flere år siden vi var det, men jeg vet at restauranten generelt har fått mye god omtale.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 20:50   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Gammel 01-10-12, 15:37   #7
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefaler å tusle rundt i Trastevere på kvelden. Koselig bydel!

Og nå er det noen år siden jeg var der, men vi hadde fantastiske matopplevelser på disse restaurantene:

http://www.checchino-dal-1887.com/

http://www.renatoeluisa.it/

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.