Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Garniers BB cream

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-12, 17:40   #1
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Garniers BB cream

Hadde hørt så mye om BB kremer i det siste, måtte bare prøve. Dette er altså det siste nye 'må ha' produktet. Den fungerer som en fuktighetskrem og foundation, skal glatte ut og jevne ut rødheter ol i huden, uten å se sminket ut. Kan brukes under pudder el alene. Jeg kjøpte Garniers sin, siden det var den jeg hadde hørt mest om. Dette er et 'billig' merke jeg aldri har prøvd før. Men tenkte at ikke så farlig om den blir helt mislykka hvis jeg ikke kan bruke den. Dessuten hadde de den for fet/blandingshud, noe som er et must for min fete hud.Og, nå kommer det, - den lover alt den holder, jeg får fantastisk jevn og fin hud uten at jeg ser veldig sminket ut. Jeg har masse røde partier i huden,og ujevn hudfarge. Den virker helt fantastisk på meg, bruker den alene, eller har litt id mineral foundation utenpå. så er veldig nysgjerrig på om andre har prøvd BB cream og kan dele erfaringen sin??

Gammel 26-09-12, 18:17   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garniers BB cream

Jeg bruker den også, både alene og med mineralpudder. Den dekker ikke mørke ringer og sånne greier like bra som en foundation, men funker helt greit.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 18:20   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Clinique sin og er helt frelst! Bruker den under et tynt lag med mineralpudder - fantastisk produkt!

Gammel 26-09-12, 18:37   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

BB Cream?

Gammel 26-09-12, 18:39   #5
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg måtte google BB-krem.

Høres bra ut, men jeg føler ikke at jeg har mye rødt i huden. Kan man bruke den uten å ha røde partier i huden? Kan den legges på den tynne huden under øynene?

Jeg bruker bare fuktighetskrem nå, så jeg vil ikke se sminket ut.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 18:39   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg måtte google BB-krem.

Jeg også.

Gammel 26-09-12, 18:42   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker BB cream fra Dior. Er ganske fornøyd med den, men må ha futighetskrem under, ellers blir den for tørr.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 18:53   #8
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Jeg har også Garnier sin, og ble veldig positiv overrasket over reultatet. Det funker faktisk. Bruker noen ganger mineralpudder over, for å ikke se så "blank" ut.

Gammel 30-09-12, 11:43   #9
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Garnier sin lukter høgg. Maybelline sin ikke, og har solfaktor 30.

Gammel 30-09-12, 11:53   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gidder ikke google. Hva er det?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 13:28   #11
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker Garnier sin, begynte å bruke den i mai og er supefornøyd. Trenger ikke Dermalogica kremen min lenger.

Gammel 30-09-12, 15:26   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Påvirket av denne tråden gikk jeg til innkjøp av nevnte krem i går.

Gammel 30-09-12, 17:11   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er lettpåvirkelig. Farger den av på hvite klær, slik som foundation gjør?

Gammel 30-09-12, 19:36   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den orignale fra Garnier. Jeg synes den er litt blank, men ser de reklamerer med at det er kommet en mattere nå. Den skal jeg prøve når jeg finner den. Jeg er veldig fornøyd med den, mest fordi de er så billig OG funker. Jeg har farget dagkrem fra andre merker også og er like fornøyd med de, men de er jo mye dyrere.

Jeg vet ikke om det er regnet som en BB krem, men den jeg har fra Estee Lauder er fantstisk. Den er ikke brun før man faktisk smører den utover. Det er som små kuler som løser seg opp når man smører, og tilpasser seg min egen hudfarge perfekt. Det er én farge for alle.

Hyacint: Jeg synes ikke Garnier sin smitter over på klær, men jeg ser jo at den er brun når jeg fjerner sminken og vasker hendene etter påføring.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 20:27   #15
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg gidder ikke google. Hva er det?

Står fint beskrevet i hovedinnlegget.

Gammel 01-10-12, 13:16   #16
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er også lett å påvirke. Kjøpte den på lørdag, og har brukt den i 3 dager nå. Jeg skjønner ikke helt hypen. Det er en farget fuktighetskrem. Fungerer helt bra, billig, lett konsistens og lukter godt. Men at den skal gjøre mirakler for huden... Vi får se.

For meg som har brukt nesten ikke noe sminke, er det fint at den ikke dekker som et solid lag. Jeg har begynt å bruke concealer under øynene, for å dekke de mørke ringene. Fint å ha noe å blende inn i concealeren. Jeg har også kjøpt Kanebo 38 mascara, så jeg har skikkelig jålet meg opp. Og har kommentarer på at jeg ser fresh ut.

Gammel 01-10-12, 13:21   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Har kjøpt. Og prøvd. Hmm. Merkelig lukt. Vanskelig å vite nyanse. Tok den lyseste. Jeg synes man ser at man har sminke på, da.

Er det flere sorter? Så en som nevnte at den var for blandingshud, gjelder det alle? På Mega hadde de to sorter, lys og medium.

Gammel 01-10-12, 14:03   #18
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Jeg kjøpte også lys. Jeg smører på lite, bare som en ert for ansiktet og så drar jeg den godt nedover halsen. Jeg kjøpte på Vita, de hadde bare en type og to nyanser, lys og medium.
Lukt er så individuelt... Jeg likte den.

Gammel 01-10-12, 18:42   #19
Supra
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
Supra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har Loreal sin BB cream, og er super frelst Bruker kun litt pudder i samme serie, eller litt rouge for å friske opp litt

Supra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 19:09   #20
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er visst lettpåvirkelig.
Har nå gått til innkjøp av Garnier sin. Spent på å teste den ut i morgen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.