|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Praha - gøye og fine ting å gjøreVi drar til Praha på mandag, pøbelgemalen, pøbelprinsessen og jeg. Vi skal bo på hotell U Prince og skal bare kose oss, se oss rundt, spise, drikke og shoppe. Jeg har jo vært der før i tre dager, men det er jo så mye fint å se og gjøre og kjøpe - og vi vil jo ikke gå glipp av noe.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Praha - gøye og fine ting å gjøreTa en tur til den jødiske kirkegården og se om det dukker opp en Golem?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Praha - gøye og fine ting å gjøreSpise deilig frokost i storslagne Art Nouveau-omgivelser: http://www.francouzskarestaurace.cz/en |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Praha - gøye og fine ting å gjøreMannen og jeg var for mange år siden på et veldig kult Yellow Submarine-dukketeater i Praha. Det er vel for mye å forvente at akkurat den forestillingen går fremdeles, men dukketeater er jo uansett noe de er kjent for.
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Praha - gøye og fine ting å gjøreVi vet at det er dukketeaterforestilling av Don Giovanni (Mozartoperaen) - den skal vi se. Vi har tenkt oss på en konsert i en av kirkene - det er flust av "klassiske svisker"-konserter i kirkene rundt om. Det er ofte musikkstudenter som spiller, og konsertene er passe lange og fine for en tiåring som er glad i musikk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|