|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode pysjer til gutt str. 3 år ?Polarn O Pyret har, i hvertfall.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Gode pysjer til gutt str. 3 år ?Jeg mener vi har fra Reflex og Name It etter eldstemann.
|
|
|
|
#4 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Gode pysjer til gutt str. 3 år ?Reflex har, men obs; vi synes de er små i størrelsen. Gutten vår bruker 92 og litt 98 nå og han har hel pysj med føtter i 104 som jeg vil si tilsvarer 98.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode pysjer til gutt str. 3 år ?Mener jeg har sett at kappahl og HM har..... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Gode pysjer til gutt str. 3 år ?Ikke funnet noe større enn 92 i kjedebutikkene. Får ta en tur å se etter Name It eller Reflex som jeg vet finnes her i byen, får heller kjøpe 104. Håper ikke det bare er pysj med bein, det går dårlig.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 28-09-12 kl 17:36. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Curlingkone
|
Sv: Gode pysjer til gutt str. 3 år ?Nameit har, men syns de er små i str så der ville jeg gått litt opp. Uten fot ja.
|
|
|
#8 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Gode pysjer til gutt str. 3 år ?Ja, kan godt anbefale janus sine tynne ull-pysjer også, de er romslige i størrelsen. Har akkurat testa de vi hadde i vinter på mine to, de hadde 80 og til snuppa går den fint fremdeles. Litt knapp til gutten men da gikk an å sprette opp en søm på beina og ermene og vips ble den litt lengre. Kommer til å kjøpe 90 for vinteren igjen til ham.
|
|
|
#10 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode pysjer til gutt str. 3 år ?Både Joha, Janus og Troll har hele pysjer i ull i hvert fall i til 100, jeg tror også høyere. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Gode pysjer til gutt str. 3 år ?Ullpysjene fra i fjor har jammen meg en ermkant jeg kan splitte opp !
|
![]() |
|
|