|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva slags abonnement har du på iPhonen din?Jeg lurer på om jeg skal skifte abonnement når jeg skal gå over til enten iPhone 4S eller om det blir Iphone 5. Jeg har et fra Tele2 nå, men synes det er litt lite mobildata med. Jeg har vært lojal mot Tele2 noen år nå, og er egentlig fornøyd med de. Men bytter gjerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva slags abonnemenet har du på iPhoene din?Jeg har kjøpt iPhone 5 i dag, det ble Telenor m, som alle år før. Mye Telenor fordi vi har der alle sammen med fri familie, og jeg gidderikke styre med mange bytter. Gratis ubegrenset data ut året.
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?NetCom medium pluss tror jeg det er jeg har. Har hatt NetCom i alle år. Eneste leverandør jeg er loyal mot så jeg er vel fornøyd da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?
Samme her. Tror jeg har hatt Chess i ti år snart. Går aldri over de MB-ene med datatrafikk - selv ikke da grensa var på 500. Har 3G på hele tiden, men bruker wifi hjemme.
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?Finn det billigste her, ut i fra ditt bruk: www.telepriser.no
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?Netcom L+ eller noe slikt. Mye data hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?Jeg byttet nylig fra Tele2 til Djuice. Utrolig dårlig kundeservice hos Tele2.
![]() |
#9 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?Netcom fastpris Medium. Kjøpt ny binding og ny Iphone 5 idag.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?
Jeg har også dette. Hadde Tele2 da jeg fikk iPhonen, men det ble fort svimlende summer selv om jeg sjelden brukte internettet ute så da skiftet både jeg og mannen til Chess Sjakk Matt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|