|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Hva skal jeg gi til min 75-årige far?Min far fyller 75 år på lørdag, og da vil jeg jo gjerne gi ham en gave.
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gi til min 75-årige far?En ny klokke/armbåndsur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gi til min 75-årige far?Ta han med på en helaften med konsert og en god middag
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gi til min 75-årige far?Hva med en sangbok som han kan bruke i forbindelse med trekkspill, hvis han synger da.. En opplevelse i form av en tur i skog/mark/sjø og ta bilder av turen, bildene i et album kan dere kanskje gi han ved an annen anleding, vel lenge til jul da, vel lykke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gi til min 75-årige far?Om han spiller trekkspill så kunne kanskje en tur til en trekkspillfestival vært tingen eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva skal jeg gi til min 75-årige far?Jeg pusset opp stua til farmor da hun fylte 75 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gi til min 75-årige far?Kjøp en sånn "geit" til han.Håper noen som kan hjelpe med link?
![]() |
![]() |
|
|