Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trenger litt Crocs-hjelp

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 22:54   #1
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trenger litt Crocs-hjelp

Skal ha meg "tøfler" og tenker at crocs ikke ser så mye verre ut enn husmorsandaler flest.
Så jeg lurer på om Cayman og Beach er det samme? Hva er forskjellen?

Prøvde mamma sine Cayman og de var i str 8 dame og var ENORME. Jeg vasset i de, ennå jeg er en stor str 38.

Hva ville dere kjøpt. Str 7 eller 8?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:58   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Jeg bruker str. 38 og kjøpte i str. 7 Passer veldig fint og er utrolig gode å gå i.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:00   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg bruker str. 38 og kjøpte i str. 7 Passer veldig fint og er utrolig gode å gå i.

Men skal de være så enormt vide? Følte de dinglet på foten.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:13   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Jeg er en 38 og bruker 7, passer fint. Nå bruker jeg riktignok ikke den reima bak, den har jeg vendt fremover over vristen. Crocs er ganske vide ja, og er man veldig smal i foten kan de nok føles i overkant romslige. Jeg har normalt bred fot, og syns det er greit at de ikke sitter helt inntil. Innbiller meg at de vil bli litt klamme og tette om de sitter for mye etter.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:16   #5
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Cayman skal iallfall være en smalere versjon enn Beach, så da ville jeg nok prøvd de i en mindre størrelse.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:20   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Cayman skal iallfall være en smalere versjon enn Beach, så da ville jeg nok prøvd de i en mindre størrelse.

Ser det står at det er en "sleek and slender" versjon av Beach. Det betyr da at de er slakkere og videre?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:20   #7
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Jeg bruker 39 (av og til 38) og har W8, akkurat passe .
Skal være litt vide og store ja, deilig
Jeg har gull

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:24   #8
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ser det står at det er en "sleek and slender" versjon av Beach. Det betyr da at de er slakkere og videre?

Har lest om noen som har begge og det er visst veldig liten forskjell, nesten ikke merkbart.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:25   #9
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Enn Mary Jane da? Er ikke de smalere enn de to over her?

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:30   #10
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Enn Mary Jane da? Er ikke de smalere enn de to over her?

Vil ikke ha. Må være sånne man bare stikker føttene nedi. Jeg skal ikke ha de ut av huset.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:33   #11
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vil ikke ha. Må være sånne man bare stikker føttene nedi. Jeg skal ikke ha de ut av huset.

Aha! Jeg tenkte også på å kjøpe meg slike innesko. Tanken var Mary Jane og bare fjerner remmene slik att jeg kan smette de på meg.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:37   #12
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Jeg har både Cayman og Beach og sistnevnte er definitivt videre.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:38   #13
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger litt Crocs-hjelp

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg har både Cayman og Beach og sistnevnte er definitivt videre.

Ser på størrelsene på Beach at det er 6-7 og 8-9. Ganske dustete for en som burde hatt 7-8.
Blir dermed Cayman.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no