|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Avisdelingsetikette, kven har rett?Etter ein smule amper stemning rundt kjøkkenbordet på morgonkvisten i dag må eg berre få lufta ei lita problemstilling:
![]() |
#2 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Muligens litt preget av å være single leste jeg "avvisningsetikette" og stormet inn for å lære mer om hvordan man avviser menn.
![]() |
#3 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Man har råderett til avissdel til man anser seg som ferdig med denne. Hvis dette er et problem anbefales eAvis, den moderne tids svar på aviskrangling. Evt låne en del hos nabo.
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Griser kan fly før jeg gir fra meg førstedelen, men hvis jeg skal se det for meg? Jeg skal selvsagt lese ferdig artikkelen og egentlig hele delen før jeg gir noe fra meg.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du har selvfølgelig rett.
![]() |
#6 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du har rett! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Hørt sånn tull - Selvsagt skal du kunne lese artikkelen ferdig!
![]() |
#8 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jeg hadde ikke gitt fra meg avisen.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Ha! Det var det eg visste! I morgon skal eg ruge ekstra lenge på min del som straff!
![]() |
#11 |
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?
Den situasjonen har aldri oppstått sidan han alltid leser raskt og er ferdig med sin del før meg. Kanskje eg rett og slett må teste det ut! Følge med og sjå om han les litt ekstra nøye på noko og så slå til og insistere på å få avisa
![]() |
#12 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Selvfølgelig gir du ikke fra deg din del før du er ferdig. Det går jo an å gi fra seg delen sin for å være litt ekstra snill, sånn hverdagsromantisk. Men å forvente og forlange å få din del, særlig når han har tatt førstedelen, nei det går ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Den som leser Interessant Artikkel må få lese ferdig.
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du har selvsagt rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Dette er jo helt likt krangelen jeg hadde med min storebror når jeg var ti år. Vi satt på en ferge, og hadde to Donaldblader. Han suste gjennom sitt blad, og så insisterte hele familien på at jeg måtte gi fra meg Donaldet jeg leste i til ham, for vi kunne jo bare bytte, jeg kunne jo lese i det andre. Jeg kjenner fortsatt på hvor snurt jeg var. Dypt konsentrert og inne i en historie som jeg var. Så jeg stemmer for at du hadde rett. Men samtidig så hadde jeg blitt sprø av å sitte og vente uten avis. Men det hadde vært mitt problem, da kunne jeg funnet meg noe annet å gjøre, eller utsatt andre delen med avisen til et senere tidspunkt. Så jeg forstår begge, men er enig med deg.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Her er jeg og mannen lykkelig samstemte. Man har råderett til "sin del" av avisa helt til man er ferdig med den. Ikke bare artikkelen, men hele avisdelen.
![]() |
![]() |
#18 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du har rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jeg er også en rask leser, og ja, det er litt irriterende å vente (men det er jo ikke den andres problem), men jeg mener at man skal få ha sin avisdel ikke bare til den ene artikkelen er ferdiglest, men til du har lest hele avisdelen.
![]() |
|
|