Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Stort stofftrykk i trappeoppgang

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-12, 09:18   #1
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort stofftrykk i trappeoppgang

Jeg har lyst på et stort stofftrykk som jeg spenner opp på ramme i trappeoppgangen. Det må gjerne være stort, jeg har nesten to etasjers høyde til rådighet på det høyeste.

Jeg har fargen "Fabrikk" i trappeoppgangen. Den fremstår noe mørkere hos meg enn på dette bildet:

På grunn av lyset hos oss blir de fleste kalde farger litt lillaaktige.

http://www.finnishdesignshop.com/dec...5_951_997.html

Mine foreløpige kandidater er Samum


Tuuli:


Hetkiä

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:24   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Ser muligens for meg at de enkle ikke vil gi noe i trappeoppgangen din, hvilken belysning har du? Samtidig blir de veldig rene, men da krever det litt lys.
Trappeoppgangen er jo veldig flott og fargen på veggen er likeså, så det blir veldig gjennomført med de lyse syns jeg. Mer enn et som er fargerikt. Men nå er jo ikke jeg så glad i farger.

Kanskje du skal høre med noen andre?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:26   #3
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Jeg likte både Samum og Hetkiä. Jeg liker også stoffet med Kuer på.

Nå kjenner jeg at jeg fikk lyst på et stort stofftrykk jeg også. Men what to do med det store klassiske maleriet som allerede henger der?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:30   #4
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Jeg ville sett på helheten, slik at trappegangen harmonerer med tilstøtende trom. Jeg synes spreke fargeklatter er stilig og gjør mest ut av seg. Samtidig kan de helt enkle understreke en bestemt stil og således gi et roligere, men spennende inntrykk.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:32   #5
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Jeg har Tuuli i en pose. Det bare venter på å bli montert. Jeg skal enten henge det over sofaen eller i trappa. Jeg tror det blir fint hos deg og. Jeg ville valgt noe som ikke tar for mye lys.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:42   #6
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Jeg likte Hetkiä best. Den kunne jeg tenkt meg i min egen trappeoppgang

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:46   #7
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Likte Tuuli best, men tror det krever mye godt lys.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:50   #8
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Jeg elsker sterke farger så jeg ville valgt Samum! De andre var også fine, og gir et helt annet og sikkert roligere inntrykk.

Jeg synes det er så deilig med med noen "fargeklatter" om man har det nokså nøytralt i fargene ellers, og det vet jeg jo ikke om du har, men hvis gangen er grå må det da bli herlig fargesprakende med Samum.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:51   #9
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Jeg har godt lys i trappen, nemlig Big Bundle Revisiob XL Milky

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:53   #10
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg har godt lys i trappen, nemlig Big Bundle Revisiob XL Milky


Ka e då problemet?



(Lekker var den)

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:54   #11
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Jeg ville valgt Samum.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 09:55   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stort stofftrykk i trappeoppgang

Jeg har to trær jeg veksler på i trappeoppgangen. Et fra Marimekko og et jeg ikke vet navnet på. Synes de gir en fin helhet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no